Donanımı tabi ki daha iyi hocam,tamam şu cevabından VW fanatiği olduğun anlaşılıyor ama benim bu yazdığım 3 model içerisinde Golf en eski olanı ve donanımının da buna paralel güncelliğini kaybetmesi normaldir.
Benim VW arabalarda beğenmediğim özellik,çoğunun aynı platformdan çıkması.Bu fabrikaların üretim maaliyetlerini inanılmaz düşüren birşey ama iç donanım ve iç görsellik anlamında Polo ile Golf'ün çok az farkı var.Hadi Passat sonuçta üst segment ama Jetta ile yine benzerlikleri büyük..Yani arabama sürekli 4 kişi binmiyorsa,Polo ile Golf almak arasında çok bir fark görmüyorum ben..
Devam edecek olursak,Doğuş Grubu'nun satış sonrası hizmetlerde geçirme politikasını hoş bulmuyorum.VW/Seat servisleri,arabanın camsuyunu sen değiştirdin bu yüzden garantisi öldü diyecek kadar pimpirikli servisler ve inanılmaz pahalı.3.yılındaki Seat Leon'a 485TL ödedi arkadaşım,araç serviste yarım saat kaldı/kalmadı.
Bu yüzden aradaki fark 8bin TL'den çok daha fazla oluyor ki Hyundai'nin 5 yıl garanti vermesi de cabası.
Ben motor kıyası yapmadım ama CRDİ motorun Multijet motordan iyi ya da kötü olduğuna nerden geldik anlamadım.Ha Fiat'ın bu segmentte yazacağım arabası Fiat Bravo'dur ama 2013'de üretimi bitireceği dedikodusu var.Yoksa Bravo'nun Multijet motoru 300nm tork veriyor ki Mercedes/BMW dizellerinde bu tork yok.Ama Hyundai'nin de dizel motorlarının performans ve ekonomi konusunda iyi olduğu da gerçek.Tem'de korkusuzca basan 100lerce Getz var.
Sonuç olarak Türkiye insanının kafasındaki imajı kırmak çok zor.VW at arabası yapsa Alman arabasıdır diyip alacaklar afedersin.Ama şöyle birşey de var,yıllar önce Toyota'da bu konumdayken bir atılım yaptı ve bugünkü imajı ortada.Ki Hyundai'nin çizimleri Toyota'ya göre çok başarılı,bu fiyat politikasını devam ettirirse 4-5 sene sonra başarıya ulaşacaktır.