Behzat Ç. | Bir Ankara Polisiyesi - Sayfa 100 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu
Boku cikti dizinin yok muhabbeti, netflix gibi yapacaz diye escinseller falan, replikler iyice bozuldu. Eski tadi yok malesef
 
Finali daha yeni izleyebildim. Çatışma sahnesi Sırlar Dünyası kalibresindeydi. 9 bölüm pompalanan Nevşehir'deki olay Nevşehir-Atakule esprisi dışında vaat ettiğini veremedi. Ayrıca olay Atakule'de olduysa Ercüment Nevşehir esprisini ne biliyor yav, aklını mı okuyor herifin? Tüm sezon 1 tane adam akıllı cinayet çözülmedi, 96 bölüm emek harcanan Hayalet gibi karakter şamar oğlanına çevirildi, Akbaba konuk oyuncu seviyesine indirildi. Lezbiyen hikayesiyle hangi yaraya dokundular, Suat karakterine birden nasıl böyle Ajan Smith'e bağladı, babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi hiç bilemiyorum.

Sonuçta 15 günde Falım sakızlarının dörtlükleri gibi hikaye yazılınca ortaya böyle bir malzeme çıkıyor heralde. Gelecek sezon bu aptal saptal, altından kalkılamayacak seviyedeki Derin Devlet meselelerinden kurtulup ilk 2 sezondaki gibi çok daha Ankara'ya, insana, Behzat'a, Cinayet Büro'ya odaklı bir sezon olmasını diliyorum. Ali Koç'un ilk senesinde cepten yemesi gibi Behzat da bir sezon daha böyle işler ortaya koyarsa bitirmeye ramak kaldığı 3 sezonluk forsunu da hepten kaybetmeye başlar.
 
Finali daha yeni izleyebildim. Çatışma sahnesi Sırlar Dünyası kalibresindeydi. 9 bölüm pompalanan Nevşehir'deki olay Nevşehir-Atakule esprisi dışında vaat ettiğini veremedi. Ayrıca olay Atakule'de olduysa Ercüment Nevşehir esprisini ne biliyor yav, aklını mı okuyor herifin? Tüm sezon 1 tane adam akıllı cinayet çözülmedi, 96 bölüm emek harcanan Hayalet gibi karakter şamar oğlanına çevirildi, Akbaba konuk oyuncu seviyesine indirildi. Lezbiyen hikayesiyle hangi yaraya dokundular, Suat karakterine birden nasıl böyle Ajan Smith'e bağladı, babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi hiç bilemiyorum.

Sonuçta 15 günde Falım sakızlarının dörtlükleri gibi hikaye yazılınca ortaya böyle bir malzeme çıkıyor heralde. Gelecek sezon bu aptal saptal, altından kalkılamayacak seviyedeki Derin Devlet meselelerinden kurtulup ilk 2 sezondaki gibi çok daha Ankara'ya, insana, Behzat'a, Cinayet Büro'ya odaklı bir sezon olmasını diliyorum. Ali Koç'un ilk senesinde cepten yemesi gibi Behzat da bir sezon daha böyle işler ortaya koyarsa bitirmeye ramak kaldığı 3 sezonluk forsunu da hepten kaybetmeye başlar.

Hayalet zaten böyle bir karakterdi. Meraklı, duygularıyla hareket eden. İlk Behzat Ç de başına bu merakı yüzünden bir sürü mevzu geldi. Bkz. Suna, Feride. Ben yeni karakterlerden Banu ve Mahir'i sevdim. Mahir içine kapanık, sessiz, vakur biri. Zaman zaman yaptığı fevri çıkışlar ve kafasına göre hareket etmesi Behzat'ın gençliğini anımsatıyor. Bozkır'daki Nuri Pamir'e benzettim. Onun daha az konuşanı. Senarist Banu karakterini de derinleştirmeye çalışmış. Eşcinsel olması, bunu gizlemesi, tedirginliği ve paranoyası fena işlenmemiş. Diğer konularda haklısın. Akbaba geri planda kalmış, derin devlet konuları benim de hoşuma gitmedi. Hatta Ercüment'i bile harcamışlar bu sezon.
 
Hayalet zaten böyle bir karakterdi. Meraklı, duygularıyla hareket eden. İlk Behzat Ç de başına bu merakı yüzünden bir sürü mevzu geldi. Bkz. Suna, Feride. Ben yeni karakterlerden Banu ve Mahir'i sevdim. Mahir içine kapanık, sessiz, vakur biri. Zaman zaman yaptığı fevri çıkışlar ve kafasına göre hareket etmesi Behzat'ın gençliğini anımsatıyor. Bozkır'daki Nuri Pamir'e benzettim. Onun daha az konuşanı. Senarist Banu karakterini de derinleştirmeye çalışmış. Eşcinsel olması, bunu gizlemesi, tedirginliği ve paranoyası fena işlenmemiş. Diğer konularda haklısın. Akbaba geri planda kalmış, derin devlet konuları benim de hoşuma gitmedi. Hatta Ercüment'i bile harcamışlar bu sezon.

Abi Hayalet duygularıyla hareket ederdi de gecekonduda evi yıkılmasın diye polis taşlayan herifi tırsak bir karaktere çevirmişler. Behzat'ın tüm karakterleri sevdikleri insan için korkardı da Hayalet kendi vurulmasın diye varoşta kıçına baka baka kaçacak adam mıydı? Mahir fena karakter değil ama gereğinden fazla zorlandı. Derinsu bu ikisini birbirine düşürünce ben de arkasında başka biri var sandım. Ne oldu en sonunda aydınlatılmaya bile gerek duyulmayan cinayete kurban gitti, Mahir de bomboş ortada kaldı. Banu'nun eşcinselliğiyle ilgili sıkıntım yok ama hikayeye gram faydası olmadı. Harun'un Eda'yla aynı evde yaşarken kendi kız kardeşine zulüm çektirmesi kadar bir duyarı olsa anlardım, sırf herkesi kucaklayacağız diye hikayeye serpiştirmişler. Sezonun en adam akıllı, eski karakterini ve formunu koruyan karakteri Şevket olmuş. Allah'tan o vardı da sezondan akılda kalacak 2-3 sahne çıktı ortaya.
 
Bahsettiğin şu sahne sanırım. Hayalet'in buradaki tepkisi, davranışı gayet normal. Devlet'in polisi de olsan iki kişi, destek olmadan orada kahramanlık yapmak saçma olur.

 
birkaç sn önce bitirdim

çok daha iyi olabilecek bir sezon lakin bu tarz bir geri dönüşü eksik cast ve değişen formatla eski havasına devam ettirebilmek çok zor

daha çok bir dahaki sezona altlık olması gerekirken bu işlevi pek karşılayamamış, sanki tek sezonluk bir projeymiş gibi olay ögüsü vardı

bunlar dışında izlettiriyor
 
Eleştiriler olması çok normal bunda 2 sebeb var ilki bu hikayenin sahibi Emrah serbes olumlu kaza yüzünden delikte
Senarist aynı olsada hikayeleri yazan kişi bizzat Emrah serbestti
Diğer sebeb ise süre kisa ve eksik oyuncular çok etkiledi harun ve cevdeti çok basit şekilde çıkardılar diziden

Akbaba gibi dizinin sembol adamı yerine mahirmi ne halttir dünkü çocuğu koydular her sahneye
Özetle diziyi özüne dondurmeleri gerek bu sezon gibi devam ederse final yaparlar

Ve bir not daha bu dizi Ankara dizisi insanlara Ankara'yı sevdirdi tanıttı ama bu bölümlerde Ankara kimliğinden çok uzak durdu
Senarist mapusa Emrah serbesi ziyarete gitse fena olmayacak sanki
 
Üst Alt