# Chevrolet Başlığı - Sayfa 4 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

# Chevrolet Başlığı


Cevap: # Resmi BMW Başlığı



En sevdiğim markalardandır, M serisini ayrı severim, şu an ki güncel kasalardan olan e90'dan sevdiğim bi foto koyayım bari :D



set-72157627791721812
 
Cevap: # Resmi BMW Başlığı



Eskiden Mercedes ile BMW biribirinden cok farklı arabalardı. Biri sporlugu ve sürücüye verdigi zevk ile digeri konforu ve malzeme kalitesiyle hep ön plandaydı. Suan BMW gerek malzeme kalitesiyle, gerek konforuyla Mercedesi yakaladı ve bunu kendine has karakteristik özelliklerini kaybetmeden yaptı.



Mercedes son bir kac senedir Audi'nin yaptıklarını kopyalayan eskiden kalma ismi olan bir firma haline geldi. BMW ise kendine has stiliyle sürekli yenilenen ve daimi olarak kendi klasmanını yaratıp kendini digerlerinden ayırmıs araba endüstürisinin bir kac efsanesinden biridir.



ama şuda var Mete eskiden BMW sportif görünüşün simgesiydi Mercedes daha ağır daha ciddi bir görünüme sahipti ama son yıllarda yeni kasalarla Mercedes BMW den daha sportif görünüşlü arabalar çıkardı tabi benim görüşüm bu zevkler ve renkler tartışılmaz ama mesela bence C serisi 3 serisinden E serisi de 5 serisinden daha sportif ve şık görünüme sahip. S ve 7 kıyaslamasında da aynı şeyleri düşünüyorum
 
Cevap: # Resmi BMW Başlığı



Her ne kadar turbo motorlar ile kalibresini asagıya cekmis olsada, klasmanında daha iyi motor üreten baska bir marka yok. M3 CSL'in 3.2L 6 silindir 360hp motoru bugüne kadar hala 6 silindir ve üstü motorlarda litre başına en fazla güc üreten motordur.



@ Emir



Herseyiyle tasarlanan ama piyasa icin üretiminden vazgecilen M8.



olio_1115251269_bmw_m8.jpg



Turbo motorlar ile kalitesini aşağıya çekmemiş piyasanın isteklerine reaksiyon göstermiştir. Ayrıca yeni kasa F10 M5 neredeyse bütün araba dergileri ve şovları tarafından gelmiş geçmiş en iyi M5 seçilmiş. Turbo lag dışında hiçbir sorun bulunmuyor arabada ki o da BMW'nin daha turbo motorlara yeni geçtiğini varsayarsak gayet normal.
 
Cevap: # Resmi Citroén Başlığı



Yakın zamanda resmi üyesi olacağım araba markası. DS4 alacağım sene sonuna doğru çok çok büyük ihtimalle, cidden diğer bütün segmentindeki araçlara fark atmış durumda şu anda.



Otomatik+dizel = Karma 4,4 litre yakıt tüketimi ne demektir ulan?!?!
 
Cevap: # Resmi Audi Başlığı



S60 ikisini de ezer geçer. Hatta bu ezilenlere mercedes c ve bmw 3 serisini de ekleyebilirsin. Gerçekten araç alacaksan ve a4 ile passat arasında kaldıysan ikisinden de vazgeç derim, s60 al rahatına bak.



S60'ın onları ezip geçmesi E segmentinde olması yani 5 kasası ve E kasasıyla karşılaştırılması gerekmesi. Q7, X3'ü ezer demek gibi birşey bu. Aynı segmentte değiller.
 
Cevap: # Resmi Citroén Başlığı



Yakın zamanda resmi üyesi olacağım araba markası. DS4 alacağım sene sonuna doğru çok çok büyük ihtimalle, cidden diğer bütün segmentindeki araçlara fark atmış durumda şu anda.



Otomatik+dizel = Karma 4,4 litre yakıt tüketimi ne demektir ulan?!?!



oha süpermiş diğer arabaların manuelde yaktığı yakıtı otomatikte yakıyo demek
 
Cevap: # Resmi Chevrolet Başlığı



Şu Opelin 2.kalitesi üretilen Captiva,Aveo,Kalos tarzı arabalar için söylüyorum; Chevrolet pişmanlıktır..



Camaro,Corvette,Tahoe,impala filan ayrıdır onlar araba işte..
 
Cevap: # Resmi Citroén Başlığı



Yeni DS4'ler çok hoş, hele DS4'ün full paket olanları çok güzel ama araba fazla yüksek sanki
 
Cevap: # Resmi Chevrolet Başlığı



Camaro gibi arabalar Türkiye'de satılamayacağı için buraya dandik araba gönderiyorlar işte. Sırf camaro kullanmak için bile amerika'da yaşanır. :D
 
Cevap: # Resmi BMW Başlığı



Yeni 3 serisini canlı görmem lazım, ama 5 serisi > E serisi, 7 serisi > S serisi. Dedigin gibi zevkler ve renkler tartısılmaz. Yılbası sonrası SL55 AMG alabilirim. Ya E46 M3 ya o olucak.







LED lightları ben kopyalamadım.







Bu dediginde haklı olsanda BMW'nin turbo olayını M arabalarına aktarmaması gerekirdi. M sürücülerinin geneli hatta hepsi benzin fiyatına vs. bakmaz. Amacları pure driving exprience. bimmerpost.com'a girersen bu tepkileri daha net fark edersin. Misal olarak ben kendim yeni 1M yerine eski E46 M3'ü sabahtan aksama kadar tercih ederim.



Olay sadece benzin fiyatı değil ama Mete, atmosferik motorlar doğaya daha çok zarar veriyor. Turbo motorlara geçilmesinin asıl sebebi bu, egzoz emisyonları daha düşük. Bimmerpostu da sık takip ederim, ben de tepkilerini gördüm buna ama adamlar M'lere düz vites de istiyorlar :D Sırf Amerika için düz vites M üretilsin diyen bile var (ki bu şanzımanın vs. toptan değiştirilmesi anlamına geliyor) BMW de her diğer otomobil markası gibi kar amacı güden bir kurum ve bu yüzden fuel efficiency maksimum ve doğaya zararı minimum olan motorları tercih ediyorlar.



Fazla NA motor da kalmadı zaten piyasada. Yeni Porsche RS 4.0 geldi NA motor, kapış kapış da gidiyor aslında efsanevi alet :)
 
Cevap: # Resmi BMW Başlığı



Olay sadece benzin fiyatı değil ama Mete, atmosferik motorlar doğaya daha çok zarar veriyor. Turbo motorlara geçilmesinin asıl sebebi bu, egzoz emisyonları daha düşük. Bimmerpostu da sık takip ederim, ben de tepkilerini gördüm buna ama adamlar M'lere düz vites de istiyorlar :D Sırf Amerika için düz vites M üretilsin diyen bile var (ki bu şanzımanın vs. toptan değiştirilmesi anlamına geliyor) BMW de her diğer otomobil markası gibi kar amacı güden bir kurum ve bu yüzden fuel efficiency maksimum ve doğaya zararı minimum olan motorları tercih ediyorlar.



Fazla NA motor da kalmadı zaten piyasada. Yeni Porsche RS 4.0 geldi NA motor, kapış kapış da gidiyor aslında efsanevi alet :)



Yeni M5 kesinlikle remarkable bir makine. E46 M3 nasıl 5 sene üstüste klasmanında yılın ödülünü aldıysa bu arabada aynı ikamete talip bence. Bu arabanın 4 kapılı oldugunu varsayarsak, konforlu ve eski modellerinden daha sessiz calısması pek sorun degil aksine pozistif bir gelisme. Ama yeni M3 veya M4'ün turbolanmasını hala kabullenemedim.
 
Üst Alt