Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyor mu ?


Anladık Arda Turan iyi oyuncukabul ettik, futbolcuların öz güveni yok , tamam dedik bu yıl böyle gitsin bari gençlere sahip çıkalım. yeterki geleceğe umutla bakalım.. bunun için başarısız olmayı bile kabullendik ,kendi stadımızda ilk mağlubiyetimizi ezeli rakimize karşı aldınız, yine sustuk olması gerekenden fazla sustuk hemde .. Durun bir dakika, peki olan ne ? sanki Galatasarayın 14.sırada olması taraftarın suçu.. sanki arda turan ilk sakatlandığında 2 haftada döner denmedi ? sanki bu işleri çok iyi bilen hakan şükür arda turan sakat değil oynamak istemiyor demedi ? sanki arda turan takım maç kaybettiğinde stadı takım otobüsü yerine magazin figürleriyle terk etmedi,sanki barış alemlerde hiç görünmedi ,gruplaşmada yoktu floryada .. herşey çok güzeldi ah o taraftar düzeni bozdu geldi takımı mahvetti... ! TABİ YA HERKES SUÇSUZ TARAFTAR SUÇLU ! 10 tane 13-17 arasında çoluk cocuk küfür etmiş ya ! taraftar suçlu ! o taraftarki haftalarca kaybedilen puanlara fazlasıyla müsamaha göstermiş kendi içinden kızmış ama bunu belli bile etmemiş ? ne sanıyorsunuz galatasarayı 14. sıraya küme düşme durumuna getirip bide tepki almayacakmıydınız ? ne bu taraftar düşmanlığı ? taraftar ARDAYI BİTİRDİ taraftar takımı yedi ! geçiniz beyler geçiniz ! ne yapmış taraftar ardanın aldığı paranın ve desteğin karşılığını görmek istemekten başka,medyanın o kadar dolduruşuna rağmen o taraftar size hakettiğinizden fazla destek oldu...bu kadar da ezmeyin taraftarı !
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



:D hangi taraftardan bahsediyon? boşbeleşci ultraslandan mı? :D
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



Kısmen haklıyız, ama takımı ayağa kaldıranda büyük ölçüde taraftar olacağı için daha fazla yuhalamanın protestonun bi faydası olmaz.. seneyide çöpe atmayalım derim.
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



ilk önce söylemem gereken su: taraftar ne kadar küfür etse azdir...



düsme potasina girecek bir takim degiliz.



lakin küfürün adresini dogru secmek lazim. sadece oyuncularin sucu degil bu. onlardan önce onlari bazi bu formaya layik görenlere küfür etmek lazim. futbolcular bu formalara layik görülmüs "isciler" sonucta.



en büyük suc yönetimde, sonra td'lerde en son oyuncularda. cünkü yönetim ve td (özellikle hagi) bu takimi bitirmek icin ellerinden geleni yaptilar.
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



Sövenler çocuk demissin dostum ama onlardan sonrada uA'da ıslıkla protesto etmişti. Yazık. Ayrıca koskoca uA nasıl küfür ettirir ya.. Demek ki işlerine gelmiş. Bilmem uA koordinatörü çıkmış tvlerde ardanın özel hayatı hakkında demeçler vermiş. Sanane ulan dingil herif. Dimi ama?
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



yok tüm taraftarlardan söz ediyorum.. şöyle bir bakarsan etrafına ARDA TURAN taraftar protestosuyla gidiyor ya taraftar takımı bu hale getirdi...


arda'yi kim protesto etmis taraftarlardan ??



her hafta sonu telegol'de atip tutanlari taraftardan sayiyorlar ise bilemem.



o antalya daki 3-5 cocuk fenerli de olabilir...gs yi ve ardayi yipratmak icin tutulmus adamlar da olabilir...nereden bilebiliriz asil kimliklerini ?!



taraftar olaganüstü bir durus sergilemistir. hatirladigim kadariyla tek 1 macta "yönetim istifa" sesleri yükseldi stattan. ki bu durusu anlayabilmis degilim. cok daha agir protestolar olmaliydi.
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



ilk önce söylemem gereken su: taraftar ne kadar küfür etse azdir...



düsme potasina girecek bir takim degiliz.



lakin küfürün adresini dogru secmek lazim. sadece oyuncularin sucu degil bu. onlardan önce onlari bazi bu formaya layik görenlere küfür etmek lazim. futbolcular bu formalara layik görülmüs "isciler" sonucta.



en büyük suc yönetimde, sonra td'lerde en son oyuncularda. cünkü yönetim ve td (özellikle hagi) bu takimi bitirmek icin ellerinden geleni yaptilar.


işçi ama biraz başına buyruk işçi gibi duruyor... Arda turanın son forma reklamında herkes küfüre takıldı ama bence çok doğal o ortamlarda argo kullanılır. benim aklımı karıştıran hemen hemen 2 katı yaşında olan adnan sezginle konuşma stilleri.. olay bu işte..florya bu.. ne deniyordu günün moda tabiriyle futbolcuya dayalı düzen...
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



Sövenler çocuk demissin dostum ama onlardan sonrada uA'da ıslıkla protesto etmişti. Yazık. Ayrıca koskoca uA nasıl küfür ettirir ya.. Demek ki işlerine gelmiş. Bilmem uA koordinatörü çıkmış tvlerde ardanın özel hayatı hakkında demeçler vermiş. Sanane ulan dingil herif. Dimi ama?


:yenieek:
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



arda'yi kim protesto etmis taraftarlardan ??



her hafta sonu telegol'de atip tutanlari taraftardan sayiyorlar ise bilemem.



o antalya daki 3-5 cocuk fenerli de olabilir...gs yi ve ardayi yipratmak icin tutulmus adamlar da olabilir...nereden bilebiliriz asil kimliklerini ?!



taraftar olaganüstü bir durus sergilemistir. hatirladigim kadariyla tek 1 macta "yönetim istifa" sesleri yükseldi stattan. ki bu durusu anlayabilmis degilim. cok daha agir protestolar olmaliydi.


ben etmiş demedim ki bir den taraftara öyle bi baskı uygulandıki ezilmiş çimene döndük sürekli bi suçluluk duygusu altındayız.. sanki takımı biz bu hale getirmişiz gibi..
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



Sövenler çocuk demissin dostum ama onlardan sonrada uA'da ıslıkla protesto etmişti. Yazık. Ayrıca koskoca uA nasıl küfür ettirir ya.. Demek ki işlerine gelmiş. Bilmem uA koordinatörü çıkmış tvlerde ardanın özel hayatı hakkında demeçler vermiş. Sanane ulan dingil herif. Dimi ama?
dostum ıslık olur yahu takı 14.sırada ıslık herzaman olur olacak ta ben burda ua veya va uea türü oluşumdan söz etmiyorum en basit olarak kendimden söz ediyorum öyle bir hal aldıki arda turan hiç yanlış yapmamış taraftar da onu bitirmiş hiç destek olmamış gibi bir hava esti tek arda turanda değil takımın tamamının sorumlu sanki taraftarmış gibi bir hava esti.. İnsaf...
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



işçi ama biraz başına buyruk işçi gibi duruyor... Arda turanın son forma reklamında herkes küfüre takıldı ama bence çok doğal o ortamlarda argo kullanılır. benim aklımı karıştıran hemen hemen 2 katı yaşında olan adnan sezginle konuşma stilleri.. olay bu işte..florya bu.. ne deniyordu günün moda tabiriyle futbolcuya dayalı düzen...


ben o adnan sezgin olayina da fazla takilmiyorum.



oyuncular onun yaninda kendini rahat hissediyorlar. ki böyle konusmalar bizim özel hayatimizdaki bazi 'abiler' arasinda bizde yapiyoruz. kendileri de 'gevsek' olduklarindan kullanabiliyorsun böyle argo kelimeleri.



ama sorumlu bir insan veya 'abi' yeri geldiginde sayginligini da korumali ve oyuncularin üstündeki agirligini hissettirmeli.



adnan sezgin bunu yapamadigi apacik ortada. adamin takim üzerinde ne bir agirligi ve de bir üstünlügü var.



örnek:



A.T.: adnan abi nebicim forma sectiniz ya.

A.S. ben secmedim.

A.T. a.k. bunlarin...

A.S. sessizlik



anlatabildim mi ?! :eek:
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



ben etmiş demedim ki bir den taraftara öyle bi baskı uygulandıki ezilmiş çimene döndük sürekli bi suçluluk duygusu altındayız.. sanki takımı biz bu hale getirmişiz gibi..


bende zaten sana karsi yazmadim. medya (senin de dedigin gibi) taraftarlari sucluyor sanki...arda'da "benim taraftara küsmeye hakkim yok vs"....



birisi de cikip demiyorki "ulan arda taraftar sana ne yapmis ???"



arda sanki gitmeyi kafasina koymus...taraftarin (yapmasa bile) ona karsi tepki duymasi ardayi a.madrid hedefine biraz daha yaklastirir ve isini kolaylastirir ;)
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



Anladık Arda Turan iyi oyuncukabul ettik, futbolcuların öz güveni yok , tamam dedik bu yıl böyle gitsin bari gençlere sahip çıkalım. yeterki geleceğe umutla bakalım.. bunun için başarısız olmayı bile kabullendik ,kendi stadımızda ilk mağlubiyetimizi ezeli rakimize karşı aldınız, yine sustuk olması gerekenden fazla sustuk hemde .. Durun bir dakika, peki olan ne ? sanki Galatasarayın 14.sırada olması taraftarın suçu.. sanki arda turan ilk sakatlandığında 2 haftada döner denmedi ? sanki bu işleri çok iyi bilen hakan şükür arda turan sakat değil oynamak istemiyor demedi ? sanki arda turan takım maç kaybettiğinde stadı takım otobüsü yerine magazin figürleriyle terk etmedi,sanki barış alemlerde hiç görünmedi ,gruplaşmada yoktu floryada .. herşey çok güzeldi ah o taraftar düzeni bozdu geldi takımı mahvetti... ! TABİ YA HERKES SUÇSUZ TARAFTAR SUÇLU ! 10 tane 13-17 arasında çoluk cocuk küfür etmiş ya ! taraftar suçlu ! o taraftarki haftalarca kaybedilen puanlara fazlasıyla müsamaha göstermiş kendi içinden kızmış ama bunu belli bile etmemiş ? ne sanıyorsunuz galatasarayı 14. sıraya küme düşme durumuna getirip bide tepki almayacakmıydınız ? ne bu taraftar düşmanlığı ? taraftar ARDAYI BİTİRDİ taraftar takımı yedi ! geçiniz beyler geçiniz ! ne yapmış taraftar ardanın aldığı paranın ve desteğin karşılığını görmek istemekten başka,medyanın o kadar dolduruşuna rağmen o taraftar size hakettiğinizden fazla destek oldu...bu kadar da ezmeyin taraftarı !


-14. sırada olmasından takımın biz suçluyuz Galatasaray'a yakışmayan futbol oynadık ama Galatasaray'a yakışmayacak gibi davranmadı dedi Arda.

-Hakan Şükür meselesine gelince inanmayacaksın arkadaş. Galatasaray kaptanının öyle bir şey yaptığına inanmayacaksın. Yemişim Hakan'ın o işleri çok bilmesini. Kendisi benim gözümde dünyanın en çirkef adamlarından biridir. Her fırsatta Galatasaray'a saldırmaya çalıştığını sağır sultan biliyor. Çünkü gönderilmesini hazmedemiyor. Hele kaptanlık mevzularından, gönderilmesini Arda'ya bağlıyor. Biliyoruz jip meselesinde UEFA'yı kaldırdıktan sonra naaptığını kendisini yeniden yaratan adam Fatih Terim'e. Ha inanıyo musun böyle iğrenç bi iftiraya. Hakan Şükür dedi mazeretine sığınamazsın. O zaman suçlusun. O zaman ben de sana derim ki koca Galatasaray klübü ve Arda Turan ayrı ayrı sakatlığı söylüyolar. Sen gidip Hakan Şükür'e inanıyosan git Hakan Şükür taraftarı ol.

- Seyirci haksızdır Arda konusunda. Geçen sene Sami Yen'de olanların açıklaması, mazereti, izahı yok.



Nesin sen mağdur rolüne yatan adam mı? Seyirciye haksızlık yapılmıyor muymuş... Yapılmıyor. Seyirci kim? Bi kişi mi? Esas haksızlık yapılan Arda. Tüm Türkiye adamın üzerine gitti. Belli bir kişinin üzerine. Buna Galatasaray seyircisi de dahil. Defalarca söyledik bu haberler yalan diye. Çünkü anlaşılıyor. Buna rağmen her fırsatta tek, 24 yaşında bir adamın üzerine insafsızca gidildi. Pardon Galatasaray'ın gücünü oluşturan, Galatasaray'ı ve futbolcusunu koruyacak olan seyirci değil miydi?



Geçicen sen bunları, bu mağdur edebilyatını.
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



-14. sırada olmasından takımın biz suçluyuz Galatasaray'a yakışmayan futbol oynadık ama Galatasaray'a yakışmayacak gibi davranmadı dedi Arda.

-Hakan Şükür meselesine gelince inanmayacaksın arkadaş. Galatasaray kaptanının öyle bir şey yaptığına inanmayacaksın. Yemişim Hakan'ın o işleri çok bilmesini. Kendisi benim gözümde dünyanın en çirkef adamlarından biridir. Her fırsatta Galatasaray'a saldırmaya çalıştığını sağır sultan biliyor. Çünkü gönderilmesini hazmedemiyor. Hele kaptanlık mevzularından, gönderilmesini Arda'ya bağlıyor. Biliyoruz jip meselesinde UEFA'yı kaldırdıktan sonra naaptığını kendisini yeniden yaratan adam Fatih Terim'e. Ha inanıyo musun böyle iğrenç bi iftiraya. Hakan Şükür dedi mazeretine sığınamazsın. O zaman suçlusun. O zaman ben de sana derim ki koca Galatasaray klübü ve Arda Turan ayrı ayrı sakatlığı söylüyolar. Sen gidip Hakan Şükür'e inanıyosan git Hakan Şükür taraftarı ol.

- Seyirci haksızdır Arda konusunda. Geçen sene Sami Yen'de olanların açıklaması, mazereti, izahı yok.



Nesin sen mağdur rolüne yatan adam mı? Seyirciye haksızlık yapılmıyor muymuş... Yapılmıyor. Seyirci kim? Bi kişi mi? Esas haksızlık yapılan Arda. Tüm Türkiye adamın üzerine gitti. Belli bir kişinin üzerine. Buna Galatasaray seyircisi de dahil. Defalarca söyledik bu haberler yalan diye. Çünkü anlaşılıyor. Buna rağmen her fırsatta tek, 24 yaşında bir adamın üzerine insafsızca gidildi. Pardon Galatasaray'ın gücünü oluşturan, Galatasaray'ı ve futbolcusunu koruyacak olan seyirci değil miydi?



Geçicen sen bunları, bu mağdur edebilyatını.




Şu yorumdan Arda turan polemiği çıkarmak için ne zırvalar yazsam diye ortalğa çıksan bundan fazla olmaz, yok hakan şükür beni ilgilendirmezmiş yok en çirkef adammış.. Hakan şükürden siyasi görüşlerinden dolayı nefret duyuyorum desene.. yok hakan şükür kaptanlık için gönderilmişmiş yok jeepmiş hani bunlara yorum bile yapmıyorum belliki art niyetlisin... utanmasan 10 küsur yıl kaptanlık yapmış birine siyasi karın ağrından dolayı küfür edeceksinde neyse.. ayrıca ne yazdığın neyi niçin yazdığın da belli değil ,kardeşim ne mağduru ? okuduğunumu anlamıyorsun ? ben mağdur edebiyatıyla taraftara saldıryorlar diyorum senin ne dediğin belli değil laf olsun torba dolsun dostlar yorum yaparken görsün... ha moda bu değilmi şimdi Arda Turanı savundum benden büyük taraftar yok yaşaaa varoll en büyük taraftar sensin.. Hey ALLAHIM ne adamlar var bu dünyada yahu...
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



Şu yorumdan Arda turan polemiği çıkarmak için ne zırvalar yazsam diye ortalğa çıksan bundan fazla olmaz yok hakan şükür beni ilgilendirmezmiş yok yok saldırırmış ta karnının ağrısını açık açık konuşsana... Hakan şükürden siyasi görüşlerinden dolayı nefret duyuyorum desene.. yok hakan şükür kaptanlık için gönderilmişmiş yok jeepmiş hani bunlara yorum bile yapmıyorum utanmasan 10 küsur yıl kaptanlık yapmış birine siyasi karın ağrından dolayı küfür edeceksinde neyse.. ayrıca ne yazdığın neyi niçin yazdığın da belli değil ,kardeşim ne mağduru ? okuduğunumu anlamıyorsun ? ben mağdur edebiyatıyla taraftara saldıryorlar diyorum senin ne dediğin belli değil laf olsun torba dolsun dostlar yorum yaparken görsün... ha moda bu değilmi şimdi Arda Turanı savundum benden büyük taraftar yok yaşaaa varoll en büyük taraftar sensin.. Hey ALLAHIM ne adamlar var bu dünyada yahu...


Bu mesaj senin tarzını ortaya koymuş zaten. Ne alakası var siyasetle. Arda'nın da benzer görüşte olduğunu herkes biliyor. Ben de o zaman sana aynını söyliyim. Arda'nın Tayyip Erdoğan'ı destekleyen siyasi görüşlerinden rahatsız oldun da böyle bir konu açtın. Anlamsız, kendi içinde mantığı çürük, tek amacı saldırmak olan mesajlar bunlar. Hem sen benim siyasi görüşümü nerden biliyosun? Kraldan çok kralcı. Okuyosa artık Tayyip Erdoğan sana aferin ne güzel savundun beni der. Böyle saçma bir iddia niye?



Polemik çıkarmak konusuna gelirsen zaten açtığın topic'in ve attığın mesajın acaba başka bir amacı var mı diye düşünüyorum.
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyor mu ?



taraftar her zaman yönetimi futbolcuları destekledi ama sabırda bir yere kadar taraftar haklıydı en başından adnan sezgin kulübü yedi bitirdi adnan zarara uğrattı futbolcular şeyinde değil gibi top oynuyor aslında hakan balta yı dövmek bile lazımdı
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyormu ?



-14. sırada olmasından takımın biz suçluyuz Galatasaray'a yakışmayan futbol oynadık ama Galatasaray'a yakışmayacak gibi davranmadı dedi Arda.

-Hakan Şükür meselesine gelince inanmayacaksın arkadaş. Galatasaray kaptanının öyle bir şey yaptığına inanmayacaksın. Yemişim Hakan'ın o işleri çok bilmesini. Kendisi benim gözümde dünyanın en çirkef adamlarından biridir. Her fırsatta Galatasaray'a saldırmaya çalıştığını sağır sultan biliyor. Çünkü gönderilmesini hazmedemiyor. Hele kaptanlık mevzularından, gönderilmesini Arda'ya bağlıyor. Biliyoruz jip meselesinde UEFA'yı kaldırdıktan sonra naaptığını kendisini yeniden yaratan adam Fatih Terim'e. Ha inanıyo musun böyle iğrenç bi iftiraya. Hakan Şükür dedi mazeretine sığınamazsın. O zaman suçlusun. O zaman ben de sana derim ki koca Galatasaray klübü ve Arda Turan ayrı ayrı sakatlığı söylüyolar. Sen gidip Hakan Şükür'e inanıyosan git Hakan Şükür taraftarı ol.

- Seyirci haksızdır Arda konusunda. Geçen sene Sami Yen'de olanların açıklaması, mazereti, izahı yok.



Nesin sen mağdur rolüne yatan adam mı? Seyirciye haksızlık yapılmıyor muymuş... Yapılmıyor. Seyirci kim? Bi kişi mi? Esas haksızlık yapılan Arda. Tüm Türkiye adamın üzerine gitti. Belli bir kişinin üzerine. Buna Galatasaray seyircisi de dahil. Defalarca söyledik bu haberler yalan diye. Çünkü anlaşılıyor. Buna rağmen her fırsatta tek, 24 yaşında bir adamın üzerine insafsızca gidildi. Pardon Galatasaray'ın gücünü oluşturan, Galatasaray'ı ve futbolcusunu koruyacak olan seyirci değil miydi?



Geçicen sen bunları, bu mağdur edebilyatını.


tüm türkiye dedigin telegol'den ibaret mi ??



ayrica insanlarin kötü performans göstermesi durumunda elestiri toplamasi gayet dogal.

hele ki üstün beklentiler olan birisinin elestirilmesi de gayet dogal.



arda cok duygusal bir insan (bunu kendisi inkar etse bile, dedikleri ile diger yandan teyit ediyor). bir yandan duygusal degilim diyor, diger yandan gs kaybederse günlerce yatamam, vs. vs.



dikkat ettiyseniz arda'nin bir celiskili aciklamasi daha vardi:

- A.T: büyük takimlar 2 forvetli oynamali

- ts, bursa, antep ve fb. hocalarini ve takimlarin oyun formatlarini begeniyorum (hepsi tek forvet oynuyor :eek:)
 
Cevap: Durun Bir Dakika ! Taraftara Haksızlık Yapılmıyor mu ?



2 forvet derken Fenerbahçe ve Trabzon gibi arkada bir forvet daha dedi.
 
Üst Alt