F1 Takip Başlığı - Sayfa 6 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Pit stopla vettel kazandı.ferrari hız olarak mercedesle rekabet edebilecek düzeyde şu anda.umarım seneler sonra çekişmeli bir sezon izleriz

tapa
a
l
k
 
C70we85WkAEm1yF.png


Çok bekledik bunu çok bekledik...
 
Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü; şimdide yazsınlar Ferrari geri döndü!


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Açıkçası Formula 1 özlediğimiz günler geri döndü diyebiliriz geçmiş seneler de redbull ve mercedes'in tek başına hükmettiği yıllar geride kalmışa benziyor. Ferrari ve Mercedes arasında çok ciddi rekabet olacak gibi ayrıca Redbull da fena gözükmedi onlar için parantez açarsak Verstappen'in bu sene de yükselişine devam edeceğini görebiliriz umarım ilerde Ferrari de pilot olarak görme imkanımız olur. Strateji konusuna gelirsek Ferrari 1-0 Mercedes yazabiliriz hamilton erken pit'e girince verstappen arkasında çıkması onu çok etkiledi ama normal şartlar da devam etse gene de 1 nci bitirebilir mi tartışılırdı çünkü birbirine çok yakın güçte 2 marka var bir de raikkonen son tur da en hızlı turu etmesi beni mutlu etti demek ki ferrari geçen senenin aksine motor, lastik ve diğer konular da çok ilerleme kaydettiği net bir şekilde gözüküyor. 2000 lerin başından beri elimden geldiği kadar takip etmeye çalışıyorum ferrari'ye inanılmaz sempatim var bu sene yeniden yükselişe geçeceğiz diye umuyorum. Bu galibiyeti çok bekledik çok sabrettik sonunda bunca zamandır ortalarda yokken gelen galibiyetle hasret giderdik :hat:

2 hafta sonra ki Çin GP'yi merakla bekliyorum pist olarak uzun düzlükler var bakalım tempolu yarışta kim galibiyet gelecek yalnız bu sene ferrari'nin en büyük kozu lastikler gibi görünüyor hız olarak da Çin GP bazı verileri netleştirecektir sonuç olarak mercedes'den ufak bir adım da olsa her yarış önde olacaktır geliştirmeler oldukça takip etmek lazım mükemmel bir sezon bizleri bekliyor :D
 
Son düzenleme:
schumi reisten yıllar sonra italya ve almanya milli marşları beraber okundu.şampiyona ferrari ve mercedes arasında geçecek.
 
Hız olarak sınırları zorlayacak bir pist, bir de pazar günü fırtına bekleniyormuş her şey on numara gibi gözüküyor zaten tarafımız belli bastır Ferrari :D
 
Yalnız bizimkiler bi ara çıkıp soft lastikle şovunu yaptılar ve gayet iyi performans aldılar hatırladığım kadarıyla 1.32-1.33 gibi de iyi bir derece gelmişti super soft lastikle de 1-1.5 sn daha iyi olabilirdi bu da pol pozisyonunu getirir diye düşünüyordum ama olmadı önemli de değil 1-2 arasında fark yok ilk çizgide kaldıktan sonra kalkışı iyi yaparsak ilk virajda liderliği alırız

Bir de pist üzerinde Q1 de Ferrariler daha hızlı ama Mercedes Q2 - Q3 de yaklaşık olarak max hız da 2-3 km daha hızlı olabiliyor bir de hala tek tur da mercedesin max performans alabildiğini biliyoruz 0.1 sn ye yakın bir fark var ama Avrupa'ya geçildiği zaman bu fark kapanacaktır kapanması da lazım çünkü Monaco, Singapur gibi geçişin zor olduğu pistler de pol pozisyonunu alan takımlar ya da ilk 2 sıraya ambargo koyan takımlar büyük avantaj elde ederler

Yarın hakkında konuşmak gerekirse normal hava şartların da Ferrari'nin lastik kullanımıyla 1 adım önde olduğunu ve Melbourne GP'ye benzer bir görüntü görebiliriz bu şartlar da gene Vettel bir şekilde kazanır tabi şu da var yarın yağışlı bir hava bekleniyor nasıl olacak bilmiyorum yağışlı havalarda raikkonen baya zayıf kalıyor çoğunlukla yarışı tamamlayamıyor kısaca yağış olduğu taktir de her sonuç çıkabilir Redbull'ları da sürpriz yaparken görebiliriz keşke Verstappen 5-6 gibi olsaydı çok heyecanlı olurdu :D
 
Son düzenleme:
Vettel,rai ve ricinin arkasında takılmasa galibiyet için kapışabilirdi.En azından ferrari iki yarışta hamiltonla yakın turlar attı.şampiyonluk mücadelesi yakın geçer umarım

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ya o kadar enteresan olaylar oldu ki hangisini sayalım; sanal güvenlik aracında Vettel riske girdi ve yumuşak hamura geçiş yaptı hatta en radikal ve doğru karardı ama sağolsun giovinazzi sıralama turlarında yaptığı yetmedi ve yarış sırasında start düzlüğün de kaza yapınca gerçek güvenlik aracı girdi ve hamilton, raikkonen, bottas, ricciardo'ya sıra kaybetmeden pit stop imkanı doğdu ve Vettel'in izlediği strateji kazayla beraber gömüldü :eek:ley:

Bir diğer aksilik de raikkonen'in ricciardo'ya karşı yeterince zorlamayıp emekli sürücü modunda gitmesiydi Vettel 5-6 sn kadar fark açılmışken geçebilseydi çok rahat geriden gelip yetişebilirdi kısacası bu hafta sonu çok kötü olmasa da 2 nciliği kurtardık raikkonen yerine Verstappen olsa Ferrari'yi bugün belki de ilk 2 sırayı nasıl aldıklarını konuşuyor olabilirdik ama ne olursa olsun raikkonen bir an önce emekli olması lazım yerine genç, agresif ve başarıya aç biri lazım

Bahreyn GP hakkında konuşmak gerekirse Q1 ve Q3 de 2 tane uzun düzlük ve 2 tane orta uzunluk da düzlük var bulunuyor hava sıcaklığı da 35-36 C lere kadar çıkıyor büyük ihtimal şanlı ferrarimiz lastik kullanımıyla 1 adım önde olur tabi Avrupa öncesi mutlak motor gücünde ufak farkı kapatmalıyız; Rusya ve Monaco yarışları olacak geçiş zorluğu olan bu pistler de pol pozisyonu veya ilk sırayı bırakmamak lazım zaten yeni düzenlemelerle geçiş zorluğu var bir de böylesi yerlerde çok ama çok zor olur anca pit stop stratejisiyle geçilebilir ama pol pozisyonu alan kişi ve takımlar büyük avantaj elde edecek umarım bu süreçte daha da hızlı bir Ferrari görürüz :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt