Ya o kadar enteresan olaylar oldu ki hangisini sayalım; sanal güvenlik aracında Vettel riske girdi ve yumuşak hamura geçiş yaptı hatta en radikal ve doğru karardı ama sağolsun giovinazzi sıralama turlarında yaptığı yetmedi ve yarış sırasında start düzlüğün de kaza yapınca gerçek güvenlik aracı girdi ve hamilton, raikkonen, bottas, ricciardo'ya sıra kaybetmeden pit stop imkanı doğdu ve Vettel'in izlediği strateji kazayla beraber gömüldü
ley:
Bir diğer aksilik de raikkonen'in ricciardo'ya karşı yeterince zorlamayıp emekli sürücü modunda gitmesiydi Vettel 5-6 sn kadar fark açılmışken geçebilseydi çok rahat geriden gelip yetişebilirdi kısacası bu hafta sonu çok kötü olmasa da 2 nciliği kurtardık raikkonen yerine Verstappen olsa Ferrari'yi bugün belki de ilk 2 sırayı nasıl aldıklarını konuşuyor olabilirdik ama ne olursa olsun raikkonen bir an önce emekli olması lazım yerine genç, agresif ve başarıya aç biri lazım
Bahreyn GP hakkında konuşmak gerekirse Q1 ve Q3 de 2 tane uzun düzlük ve 2 tane orta uzunluk da düzlük var bulunuyor hava sıcaklığı da 35-36 C lere kadar çıkıyor büyük ihtimal şanlı ferrarimiz lastik kullanımıyla 1 adım önde olur tabi Avrupa öncesi mutlak motor gücünde ufak farkı kapatmalıyız; Rusya ve Monaco yarışları olacak geçiş zorluğu olan bu pistler de pol pozisyonu veya ilk sırayı bırakmamak lazım zaten yeni düzenlemelerle geçiş zorluğu var bir de böylesi yerlerde çok ama çok zor olur anca pit stop stratejisiyle geçilebilir ama pol pozisyonu alan kişi ve takımlar büyük avantaj elde edecek umarım bu süreçte daha da hızlı bir Ferrari görürüz