GSStore Ürünleri


bu ürünü baya beğendim. Haftasonu 250 lira üzerine 75 lira indirim vardı. Bunun yanında birşeyler daha alıp 250'ye tamamlayım da indirimden yararlanayım dedim ama başka giyecek hiçbir şey bulamadım. Hem kulüp kazansın hem ben indirimden yararlanayım diye gittim şampiyonluklarda asarım diye balkon bayrağı, araba kokusu, parfüm filan alarak tamamladım yine bir şekilde ama ne zaman adam akıllı ürünler yapacaklar merak ediyorum.
 
Nike ürünleri disinda simdiye dek hic bir Gsstore ürünü almadim herhalde, iki kere Metin Oktay tshirt'ü almistim ama onlarin da rengi soldu kisa sürede.

Gecen sene Türkiye ye geldigimde store da begendigim gsstore ürünlerinin kaliplari falan da hic hosuma gitmemisti, ya cuval gibi olmustu ya da daracik. Biraz daha özen gösterilmeli.
 
Avrupa ya online satis sitesi ney kardesler?
Eskiden Avrupa icin özel site vardi hatta Almanya da store falan vardi hepsini kapattilar.

Bildigim kadariyla normal Gsstore üzerinden yurt disina da siparis verilebiliyor, tabi kargo ücretini yurt disi kdv olayini falan bilmiyorum. Ama yurt disina satis var diye biliyorum ben.

Edit: Site de bu yaziyor mesela:

Yurtdışı siparişlerinizde gönderimin yapılacağı ülkenin gümrük kanun ve yönetmeliklerine tabii olacaksınız. Bu nedenle Yurtdışı alışverişlerimizde bazı kısıtlamalara ve ekstra ödemelere maruz kalabilirsiniz. Lütfen siparişin gönderileceği ülkenin gümrük kanun ve yönetmelikleri ile ilgili detaylı bilgi sahibi olduğunuza emin olun. Aksi taktirde kulübümüz bu konuda hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.
 
Nike ürünleri disinda simdiye dek hic bir Gsstore ürünü almadim herhalde, iki kere Metin Oktay tshirt'ü almistim ama onlarin da rengi soldu kisa sürede.

Gecen sene Türkiye ye geldigimde store da begendigim gsstore ürünlerinin kaliplari falan da hic hosuma gitmemisti, ya cuval gibi olmustu ya da daracik. Biraz daha özen gösterilmeli.
Valla inanmayacaksınız belki ama 3-4 sene once bir beyaz tişört almistim bunu makinaya attim bi cikti rengi tamamen gri olmuş. Ama lekeli falan degil baska bi tisort gibi gri olmustu ama cok tatli hal almisti eve gidince unutmazsam foto atayım

_______________________________
Yasama, Yürütme, BELHANDA!
 
Valla inanmayacaksınız belki ama 3-4 sene once bir beyaz tişört almistim bunu makinaya attim bi cikti rengi tamamen gri olmuş. Ama lekeli falan degil baska bi tisort gibi gri olmustu ama cok tatli hal almisti eve gidince unutmazsam foto atayım

_______________________________
Yasama, Yürütme, BELHANDA!
Yok inanirim. Bizim Store'un ürünlerini epey kalitesiz buluyorum. Simdiye kadar ne aldiysam bir yerden sonra kullanamadim. Bu yüzden de hep Nike ürünleri aliyorum kulübe katkisi maddi pay olarak daha az olsa bile, en azindan cok kaliteli ürünler. 2011 formasini hala kullaniyorum mesela ayda 1-2 kere spora veya futbol oynama giderken hala sapasaglam.

Keske store'un kendi ürünleri daha kaliteli olsa, daha pahali olsa bile düsünmeden alirdim. Kac tane tshirt aldim ya rengi soldu ya da bir yerden sonra kumas kalitesizligini belli etti ya da üstüne islenenler söküldü falan. Bir Metin Oktay tshirt'ü almistim arkasindaki 10 numaranin 1 numarasi cikti 4-5 kere yikadiktan sonra.
 
Üst Alt