Kevin Großkreutz - Sayfa 6 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu
[h=1]Tränen lügen nicht! Und schäme mich dafür auch nicht.Ich sitze hier zuhause und habe mir viele Sachen durchgelesen ! Ich kann einfach nur danke sagen für die tollen Worte ! Danke auch an die Galatasaray Fans , die mir jetzt schon super helfen ???????????? Ich werde SA noch mal im Westfalenstadion auflaufen, aber ich habe den Wunsch eigentlich geäußert, dass ich nicht an diesem besonderen Tag von Dede verabschieden werden möchte. Es ist mir eine Ehre für Dede aufzulaufen und dieser Tag gehört nur allein ihn!!! 13 Jahre ist einmalig!!! Lasst uns gemeinsam unseren Freund Dede würdig verabschieden! Grüße[/h]
şunu biri çevirebilir mi lütfen
 
[h=1]Tränen lügen nicht! Und schäme mich dafür auch nicht.Ich sitze hier zuhause und habe mir viele Sachen durchgelesen ! Ich kann einfach nur danke sagen für die tollen Worte ! Danke auch an die Galatasaray Fans , die mir jetzt schon super helfen ?? Ich werde SA noch mal im Westfalenstadion auflaufen, aber ich habe den Wunsch eigentlich geäußert, dass ich nicht an diesem besonderen Tag von Dede verabschieden werden möchte. Es ist mir eine Ehre für Dede aufzulaufen und dieser Tag gehört nur allein ihn!!! 13 Jahre ist einmalig!!! Lasst uns gemeinsam unseren Freund Dede würdig verabschieden! Grüße[/h]
şunu biri çevirebilir mi lütfen
60f3a425c1ff4d79c1ebdbd38a472744.jpg
 
Tränen lügen nicht! Und schäme mich dafür auch nicht.Ich sitze hier zuhause und habe mir viele Sachen durchgelesen ! Ich kann einfach nur danke sagen für die tollen Worte ! Danke auch an die Galatasaray Fans , die mir jetzt schon super helfen ������������ Ich werde SA noch mal im Westfalenstadion auflaufen, aber ich habe den Wunsch eigentlich geäußert, dass ich nicht an diesem besonderen Tag von Dede verabschieden werden möchte. Es ist mir eine Ehre für Dede aufzulaufen und dieser Tag gehört nur allein ihn!!! 13 Jahre ist einmalig!!! Lasst uns gemeinsam unseren Freund Dede würdig verabschieden! Grüße


şunu biri çevirebilir mi lütfen

Göz yaslari yalan söylemez! Bunun icin de hic utanmiyorum. Burada evde oturuyorum ve cogu yazilanlari okudum! Güzel sözleriniz icin sadece tesekkür edebilirim! Galatasaray taraftarlarina da tesekkürler, simdiden bile süper yardimci oluyorlar.
Geri kalaninda da Dede'nin cumartesi (sanirim veda) maci hakkinda konusuyor.
 
Transfer dönemi devam eden başka ülkeler elbet vardır. 6 aylık kiralayalım derim. Hem geçen seneden kalan maç eksiğini giderir, hem de döndüğünde tam hazır olur. Nasılsa parasını biz vereceğiz. Bari gitsin oynasın.
 
Sence bu yönetim bunu düşünebilir mi ?

Bu saatten sonra bi zahmet düşünsünler artık. Yapmadıkları rezillik kalmadı. En azından adamın kariyerini bitirmesinler. Kevin'ın elbet Euro 2016 kadrosunda yer alma hedefi de vardı, ki, oynayacağı kulüp zannedip bizi seçti. Madem hatayı biz yaptık en azından adama 6 aylık oynayabileceği bir kulüp bulalım. Parasını da biz vereceğiz zaten. Bedava Kevin gibi oyuncuya kimse hayır demez.
 
Bu saatten sonra bi zahmet düşünsünler artık. Yapmadıkları rezillik kalmadı. En azından adamın kariyerini bitirmesinler. Kevin'ın elbet Euro 2016 kadrosunda yer alma hedefi de vardı, ki, oynayacağı kulüp zannedip bizi seçti. Madem hatayı biz yaptık en azından adama 6 aylık oynayabileceği bir kulüp bulalım. Parasını da biz vereceğiz zaten. Bedava Kevin gibi oyuncuya kimse hayır demez.
Nasıl kiralayabileceklerini biliyolar mı bakalım. Adamın hayallerini yıktık. CL'yi de göremez muhtemelen bu sene. Artık ikinci yarı Avrupa Ligi'ne kalırsak eğer kendisini gösterebilir belki.
 
Üst Alt