Tüketici Mağduriyet Başlığı | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Tüketici Mağduriyet Başlığı


Bu bölümde bireysel yada kurumsal olarak uğradığınız mağduriyetleri paylaşıp destek alabilirsiniz.

Birlikten kuvvet doğar arkadaşlar , gerçekten haklı bulunan bir mağduriyete email , sosyal medya yada şikayet platformları aracılığıyla diğer üyelerimizin size destek vereceğine inancım tam.
 
Yakın zamanda yaşadığım bir durumu paylaşayım aklınızda bulunsun. Pc depo üzerinden o dönem iyi bir fırsat yakalayarak bir Lenovo bilgisayar almıştım.

Sonrasında 2 yıl olmasına yaklaşmışken ürünü garantiye vereyim bir temizliğini falan yapsınlar dedim, sonrasında ürün hasarlı olarak geri gönderildi, kargo şirketi olarak ups kullanıyorlar, ups'in de kuryeleri genelde ürünü bırakıp gidiyor, benden imza vs almadan gitti adam.

Sanırım 3 ay bu süreçte haklı olduğumu ispat etmeye çalıştım, Lenovo ürün alırsanız BDH bilişim diye taşeron bir firma ile çalışıyorlar ve bu firma ile lenovo çağrı merkezinin düzgün bir koordinasyonu da yok. Zaten ulaşmaya çalıştığınızda da en fazla çağrı merkezindeki insanlara yönlendiriliyorsunuz, kargo firması baştan sona destek verdi ancak Lenovo ve BDH süreci sürekli uzattı ve hiç yardımcı olmadı, sonrasında ben bilgisayarın onarımını yaptırdım, UPS de bu onarım bedelini ödedi ve mevzuyu öyle çözdük, Lenovo tarafından hiç bir şekilde destek sağlanmadı.

Lenovo ürün falan alırsanız garantiye verirken iki kere düşünün bu yüzden, berbat bir müşteri hizmeti anlayışları var.
 
Yakın zamanda yaşadığım bir durumu paylaşayım aklınızda bulunsun. Pc depo üzerinden o dönem iyi bir fırsat yakalayarak bir Lenovo bilgisayar almıştım.

Sonrasında 2 yıl olmasına yaklaşmışken ürünü garantiye vereyim bir temizliğini falan yapsınlar dedim, sonrasında ürün hasarlı olarak geri gönderildi, kargo şirketi olarak ups kullanıyorlar, ups'in de kuryeleri genelde ürünü bırakıp gidiyor, benden imza vs almadan gitti adam.

Sanırım 3 ay bu süreçte haklı olduğumu ispat etmeye çalıştım, Lenovo ürün alırsanız BDH bilişim diye taşeron bir firma ile çalışıyorlar ve bu firma ile lenovo çağrı merkezinin düzgün bir koordinasyonu da yok. Zaten ulaşmaya çalıştığınızda da en fazla çağrı merkezindeki insanlara yönlendiriliyorsunuz, kargo firması baştan sona destek verdi ancak Lenovo ve BDH süreci sürekli uzattı ve hiç yardımcı olmadı, sonrasında hasar bedelini UPS ödeyip, ben bilgisayarı ayrı olarak tamir ettirince mevzuyu çözmüştük.

Lenovo ürün falan alırsanız garantiye verirken iki kere düşünün bu yüzden, berbat bir müşteri hizmeti anlayışları var.
lenovo telefondan bunları okumak kötüydü

Lenovo P2a42 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Ben aylardır Türk Telekom'dan aldığım internet hizmetimin hızı ile ilgili problem yaşıyorum. Neredeyse bir aydır da sorunun çözümü için yapmadığım şey kalmadı. Türk Telekom'u arıyorum Modem firmasını arayın diyorlar; modem firmasını arıyorum sıkıntı Türk Telekom'da diyor. Olan bana oluyor ve 16 mbps hizmet almam gerekirsen 1 mpbs hızı alamıyorum. Bu gözler 0,70 mbps'yi gördü. Dün gece Twitter'dan yazdım telefonunuzu direkt mesaj olarak atın ilgileneceğiz dediler; arayan yok.
 
Ben aylardır Türk Telekom'dan aldığım internet hizmetimin hızı ile ilgili problem yaşıyorum. Neredeyse bir aydır da sorunun çözümü için yapmadığım şey kalmadı. Türk Telekom'u arıyorum Modem firmasını arayın diyorlar; modem firmasını arıyorum sıkıntı Türk Telekom'da diyor. Olan bana oluyor ve 16 mbps hizmet almam gerekirsen 1 mpbs hızı alamıyorum. Bu gözler 0,70 mbps'yi gördü. Dün gece Twitter'dan yazdım telefonunuzu direkt mesaj olarak atın ilgileneceğiz dediler; arayan yok.

https://sikayet.btk.gov.tr/

Şıraya şikayette bulundun mu?

En kötü kendine yeni bir modem al, iyi bir modem al ama.

Bir de bina girişine gelen kablodan direkt internete bağlanmayı dene, oradaki hız bir referans olacaktır sana.
 
https://sikayet.btk.gov.tr/

Şıraya şikayette bulundun mu?

En kötü kendine yeni bir modem al, iyi bir modem al ama.

Bir de bina girişine gelen kablodan direkt internete bağlanmayı dene, oradaki hız bir referans olacaktır sana.

Öyle bir şikayet sistemi olduğunu bilmiyordum; teşekkürler. Twitter teknik destek bugün dönüp çözmezse şikayet birimini kullanacağım.

Sıkıntının modemden kaynaklandığını düşünmüyorum. Çünkü başka modemle de denedim. Tık yok.

Bina girişine gelen kablodan internete bağlanmayı becerebileceğimi sanmıyorum. Böyle bir şeyi ilk defa senden duydum.
 
Öyle bir şikayet sistemi olduğunu bilmiyordum; teşekkürler. Twitter teknik destek bugün dönüp çözmezse şikayet birimini kullanacağım.

Sıkıntının modemden kaynaklandığını düşünmüyorum. Çünkü başka modemle de denedim. Tık yok.

Bina girişine gelen kablodan internete bağlanmayı becerebileceğimi sanmıyorum. Böyle bir şeyi ilk defa senden duydum.

:asd:

TT bina girişine kadar müdahale eder, senin oradan evine gelen kabloda problem olabilir, bunu anlamanın tek yolu da direk bina girişine gelen bağlantıyı kullanmak. Ayrı ayrı modemde ve bağlantıda sıkıntı yoksa en olası durum bu gibi geldi bana. Sen ne yaparsan yap TT bina içine girmez çünkü. Yapman gereken modemin için güç kaynağı sağlamak sadece, gidip direk girişi modeme takacaksın, ethernet üzerinden de bilgisayara bağlanıp oraya gelen maksimum hıza bakacaksın.

BTK üzerinden şikayetleri daha fazla ciddiye alıyorlar ama öncelikle problemin kimden kaynaklandığını bulman lazım.
 
Ben aylardır Türk Telekom'dan aldığım internet hizmetimin hızı ile ilgili problem yaşıyorum. Neredeyse bir aydır da sorunun çözümü için yapmadığım şey kalmadı. Türk Telekom'u arıyorum Modem firmasını arayın diyorlar; modem firmasını arıyorum sıkıntı Türk Telekom'da diyor. Olan bana oluyor ve 16 mbps hizmet almam gerekirsen 1 mpbs hızı alamıyorum. Bu gözler 0,70 mbps'yi gördü. Dün gece Twitter'dan yazdım telefonunuzu direkt mesaj olarak atın ilgileneceğiz dediler; arayan yok.
bu hız değerleri wifi mi yoksa ethernet üzerinden mi sorun hatta mı yoksa modemde mi emin olmak gerek.
 
bu hız değerleri wifi mi yoksa ethernet üzerinden mi sorun hatta mı yoksa modemde mi emin olmak gerek.

Kablolu da ölçtüm. Düşük.

İnterneti kullandığım tek alan digitürk kutu. Oradan film açmaya çalışıyorum. Devamlı donuyor. Aylardır film izlemiyorum. Onu geçtim instagram'daki hikayeleri bile donarak izliyorum. Adil kullanım kotasıyla ilgili bir sıkıntı yok. Çünkü bu sıkıntıları aybaşında bile yaşıyorum. Ayrıca kota dolsa 16 mbps yerine 5 mbps hız alırmışım. Ben onu da alamıyorum ki 5 mbps hız bana yeter.
 
Kablolu da ölçtüm. Düşük.

İnterneti kullandığım tek alan digitürk kutu. Oradan film açmaya çalışıyorum. Devamlı donuyor. Aylardır film izlemiyorum. Onu geçtim instagram'daki hikayeleri bile donarak izliyorum. Adil kullanım kotasıyla ilgili bir sıkıntı yok. Çünkü bu sıkıntıları aybaşında bile yaşıyorum. Ayrıca kota dolsa 16 mbps yerine 5 mbps hız alırmışım. Ben onu da alamıyorum ki 5 mbps hız bana yeter.
Açıkçası hattınızda sıkıntı olmalı.

telekomu arayınca hattın kalitesi üzerine test yaparlar size nasıl bilgi verdiler.Hatta kopma sayısı , hattın hız kalitesi bunlar hakkında bilgilendirme yapmak zorundalar.

sıkıntı varsa şikayet kaydı oluşturursunuz gelir dışardaki hatta bakar hız testi yaparlar ama gerçekten ilgili bir müşteri temsilcisine deggelmeniz ve bağlı olduğunuz santral biriminin de duyarlı olması lazım.

küçük yerde bu işleri halletmek daha kolay ama büyükşehirde adamına deggelmen lazım.

hattınız kötüyse ve düzeltemiyorlarsa hemen başka bir internet sağlayıcıya taışıyın derim.mümkünse uydunet yada kablonet olsun ki aynı altyapıyı kullanmasın.fiber varsa zaten durduğunuz kabahat.
 
Açıkçası hattınızda sıkıntı olmalı.

telekomu arayınca hattın kalitesi üzerine test yaparlar size nasıl bilgi verdiler.Hatta kopma sayısı , hattın hız kalitesi bunlar hakkında bilgilendirme yapmak zorundalar.

sıkıntı varsa şikayet kaydı oluşturursunuz gelir dışardaki hatta bakar hız testi yaparlar ama gerçekten ilgili bir müşteri temsilcisine deggelmeniz ve bağlı olduğunuz santral biriminin de duyarlı olması lazım.

küçük yerde bu işleri halletmek daha kolay ama büyükşehirde adamına deggelmen lazım.

hattınız kötüyse ve düzeltemiyorlarsa hemen başka bir internet sağlayıcıya taışıyın derim.mümkünse uydunet yada kablonet olsun ki aynı altyapıyı kullanmasın.fiber varsa zaten durduğunuz kabahat.

Çağrı merkezinden kontrol edip hattıma iyi sinyal gittiğini söylüyorlar zaten. Onda sıkıntı yok. Hatta 24'e çıkaralım diyorlar pişkin pişkin. Ben 16'yı değil 8'i alamıyorum. Niye yükselteyim!

Bu mağduriyetimin üstüne tesadüfen dün sabah 10.18'de 0850 473 70 06 nolu hattan arandım. İnternet bilmem ne birliğinden arıyorum dedi. Türk Telekom özelleştiği için tüm şirketler bizim bünyede toplandı teknik olarak biz ilgileniyoruz vs. dedi. Kadın bayağı yazdı. Memnun değilseniz size başka firmaya geçmenizi öneririm. Superonline, dsmart vs. Ben de zaten sıkıntı çektiğim için kandım. Çok güzel şeyler söyledi. Dsmart için de bayağı güzel şeyler söyledi. Okey dedim. Bilgilerimi istedi adresi verdim. Adres bilgilerimi tam tamamlamadan konuşurken Google'dan numarayı arattım. Dolandırıcı olduklarını gördüm. Kadına "utanmıyor musunuz insanları kandırmaya; şikayet edeceğim sizi" dedim. Otomatik akıcı konuşan kadın kekelemeye başladı.

Melih Peker bir dokundun bin ah işittin. Neler anlatıyorum ben böyle :asd:
 
Çağrı merkezinden kontrol edip hattıma iyi sinyal gittiğini söylüyorlar zaten. Onda sıkıntı yok. Hatta 24'e çıkaralım diyorlar pişkin pişkin. Ben 16'yı değil 8'i alamıyorum. Niye yükselteyim!

Bu mağduriyetimin üstüne tesadüfen dün sabah 10.18'de 0850 473 70 06 nolu hattan arandım. İnternet bilmem ne birliğinden arıyorum dedi. Türk Telekom özelleştiği için tüm şirketler bizim bünyede toplandı teknik olarak biz ilgileniyoruz vs. dedi. Kadın bayağı yazdı. Memnun değilseniz size başka firmaya geçmenizi öneririm. Superonline, dsmart vs. Ben de zaten sıkıntı çektiğim için kandım. Çok güzel şeyler söyledi. Dsmart için de bayağı güzel şeyler söyledi. Okey dedim. Bilgilerimi istedi adresi verdim. Adres bilgilerimi tam tamamlamadan konuşurken Google'dan numarayı arattım. Dolandırıcı olduklarını gördüm. Kadına "utanmıyor musunuz insanları kandırmaya; şikayet edeceğim sizi" dedim. Otomatik akıcı konuşan kadın kekelemeye başladı.

Melih Peker bir dokundun bin ah işittin. Neler anlatıyorum ben böyle :asd:
estağfirullah bu bölümün amacı bu zaten.

bu 0850 hatlarla iş yapmayın aman derim.dolandırıcı değiller firmalarla anlaşmaları var ama çok amatör ve kötü yönetilen resmen merdiven altı yerlerde asgari ücretle telefonla pazarlama yaptıran vasat şirketler.

zaten kurulum falan yapıldıktan sonra mağdur olunca bir daha ulaşamaz izlerini süremezsiniz.

dediğim gibi uydunet , tcell kullanıyorsan superonline'ın 4 lü 5 li paketleri , kablonet yada vodafone karma paketlerine bakmanı tavsiye ederim en azından adam gibi müşteri temsilcisi ile muhattap olursun.
 
@Mustafa Kaya
Bilgisayardan, modeme kablo ile baglanip sunu bir yapar misin lütfen:
trac.PNG

Hedef adres olarak Türkiye´de bir adres veya "www.google.com" da olabilir.
Bakalim senin bilgisayardan hedefe kadar data paketleri ne sekil de gidiyor.

Ayrica farkli bir modem ile denedim diyorsun.
Bu deneme sirasinda modeme giden kablo da, bilgisayari modeme bagladigin kablo degil yanlis anlama, farkli mi idi?

Bütün bunlardan bagimsiz tanidigin bir elektrikci yok mu?
Elektirikcilerin ölcüm cihazlari oluyor ve telefon dairede ki telefon kutusunu acip kablolarda bir bosluk veya hasar var mi kontrol edebiliyorlar.
Bu tür sorunlar genelde 4 noktadan cikiyor, modem, modeme giden kablo, dairede ki telefon kutusu veya binaya gelen baglanti.
 
Son düzenleme:
estağfirullah bu bölümün amacı bu zaten.

bu 0850 hatlarla iş yapmayın aman derim.dolandırıcı değiller firmalarla anlaşmaları var ama çok amatör ve kötü yönetilen resmen merdiven altı yerlerde asgari ücretle telefonla pazarlama yaptıran vasat şirketler.

zaten kurulum falan yapıldıktan sonra mağdur olunca bir daha ulaşamaz izlerini süremezsiniz.

dediğim gibi uydunet , tcell kullanıyorsan superonline'ın 4 lü 5 li paketleri , kablonet yada vodafone karma paketlerine bakmanı tavsiye ederim en azından adam gibi müşteri temsilcisi ile muhattap olursun.

Hatay'da uydunet yok. Ankara'da yaşadığım dönem kullanmıştım. Hiçbir sıkıntı yaşamamıştım. Çok başarılıydı.

Dün süperonline ile görüştüm. Turkcell hattım ile ilgili birlikte çok güzel bir kampanya sundular. Daha pahalı ama güven verdi. Türk Telekom'u BTK'ye şikayet ediyorum. Ondan da sonuç çıkmazsa superonline kullanacağım.

e-kolay internet paketleri vardı hatırlar mısınız? O zamanlar böyle şeyler yaşamamıştım :asd:
 
@Mustafa Kaya
Bilgisayardan, modeme kablo ile baglanip sunu bir yapar misin lütfen:
Ekli dosyayı görüntüle 19038

Hedef adres olarak Türkiye´de bir adres veya "www.google.com" da olabilir.
Bakalim senin bilgisayardan hedefe kadar data paketleri ne sekil de gidiyor.

Ayrica farkli bir modem ile denedim diyorsun.
Bu deneme sirasinda modeme giden kablo da, bilgisayari modeme bagladigin kablo degil yanlis anlama, farkli mi idi?

Bütün bunlardan bagimsiz tanidigin bir elektrikci yok mu?
Elektirikcilerin ölcüm cihazlari oluyor ve telefon dairede ki telefon kutusunu acip kablolarda bir bosluk veya hasar var mi kontrol edebiliyorlar.
Bu tür sorunlar genelde 4 noktadan cikiyor, modem, modeme giden kablo, dairede ki telefon kutusu veya binaya gelen baglanti.

Modemi değiştirdiğimde tüm kablolar aynıydı. Sadece modem değiştirdim.

Önerini akşam yapacağım. Evimde sıkıntı yaşıyorum çünkü. Elektrikçi tanıdıklarım var. Onlarla konuşayım.
 
Tüm firmalar TT altyapısını kullanır kısacası içeri gelen hızda problem varsa başka firma bunu çözmez. Bazen belirli portlar daha iyi çalışabiliyor sadece o da tesadüf.

Zamanında yaşadığım bir evde bağlantı gitmişti, ev 10-15 yıllık olduğundan mıdır nedir duvarların içinden geçen kabloda problem ortaya çıktığını farkettik, biz de o dönem öğrenci kafasıyla evin penceresinden yeni bir kabloyu sarkıtıp girişe bağlamıştık, bir daha internet sıkıntı çıkarmadı evden ayrılana kadar.
 
Hatay'da uydunet yok. Ankara'da yaşadığım dönem kullanmıştım. Hiçbir sıkıntı yaşamamıştım. Çok başarılıydı.

Dün süperonline ile görüştüm. Turkcell hattım ile ilgili birlikte çok güzel bir kampanya sundular. Daha pahalı ama güven verdi. Türk Telekom'u BTK'ye şikayet ediyorum. Ondan da sonuç çıkmazsa superonline kullanacağım.

e-kolay internet paketleri vardı hatırlar mısınız? O zamanlar böyle şeyler yaşamamıştım :asd:
Yanliz alt yapinin ne oldugunu bilmeden söylüyorum, eger sorun binaya gelen kablo da ise ve superonline ayni alt yapiyi, yani ayni kabloyu kullanir ise sorunun devam eder.
Almanya´da öyle, Alman Telekom sirketinden degil de baska bir sirketten internet hizmeti almana ragmen ayni alt yapiyi ve kabloyu kullaniyorlar.
Bir tek kablolu televizyon yayini yapan sirketlerin sattigi internet hizmeti onlarin kendi alt yapisi üzerinden sunuluyor.
Türkiye´de durum nedir, daha dogrusu sehir sehir nedir bilmiyorum tabii.
 
Yanliz alt yapinin ne oldugunu bilmeden söylüyorum, eger sorun binaya gelen kablo da ise ve superonline ayni alt yapiyi, yani ayni kabloyu kullanir ise sorunun devam eder.
Almanya´da öyle, Alman Telekom sirketinden degil de baska bir sirketten internet hizmeti almana ragmen ayni alt yapiyi ve kabloyu kullaniyorlar.
Bir tek kablolu televizyon yayini yapan sirketlerin sattigi internet hizmeti onlarin kendi alt yapisi üzerinden sunuluyor.
Türkiye´de durum nedir, daha dogrusu sehir sehir nedir bilmiyorum tabii.

Sanırım aynı. Çünkü bir ara dsmart kullandım. Modem hiçbir şey değişmeden dsmarta geçtim. Türk telekom a geri dönünce sadece modem değiştirmişlerdi
 
Üst Alt