Amazon Türkiye Ana Başlık - Sayfa 3 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Amazon Türkiye Ana Başlık


Web sitesi de mobil app leri de trdeki son kullanici icin cok karmasik.
Universitedeyken hep tartisirdik User experience i nasil bu kadar geri plana atarlar diye. 2 sene de hala bir sey degismemis.

En basitinden alisveris yapmadan kart ekleme olayi bile trde yanlis. Siparis vermeden kimse kartini girmez sisteme akil edemiyorlar mi acaba yav tuhaf cidden
Ne alaka yav

Masterpass deli gibi kullanılıyor ülkede.
 
Black friday indirimleri 1 hafta sürdü ve fiyatlar dinamik değişti.

Mesela kafasında 2-3 model var.

Fiyatı düşünce o modellerden birisini alıyor. Sonra diğeri düşünce diğerini alıyor. Başka indirim olursa onu da alıyor. Bazen tutup indirimi dönemi bitnce satmayı deniyorlar bazen de mesela çarşamba indirime giriyor cuma daha da inerse o aldığını iade edip bir daha alırım kafasına giriyorlar

Bu kafalar yüzümden almak istediğim robotun stoğu cuma olmadan bitti ve gittigidiyordan almak durumunda kaldım.
Internet sitesini yenilemeleri lazim ama bir türlü yapmiyorlar. Bunun disinda ben üniversite ögrencisi olarak 8 euro yerine 4 euro ödüyorum aylik. Icinde bakmasam bile Prime Video falan dahil. Her ay düzenli olarak bir seyler alirim oradan. Eger satan ve gönderen Amazon ise hic bir sorun yok, bedava geri gönderiyorsun. 2 aydir 31.1.2021 tarihine kadar ücretsiz iade var cogu üründe. Ayni ürün baska yerde bir kac euro daha ucuzsa bile Amazon'dan almak lazim. 2-3 kez ucuz bir kablo lazimdi, bozuk ürünü istemeden parayi gönderdiler. 1-2 günde eline teslim ediyorlar ürünleri.
 
Bu sekilde rebaket edemez hepsiburada n11 trendyolla onu diyorum ustat.
Masterpass bkmexpress internetten alisveris yapan kitlenin buyuk kisminin bunlardan haberi yoktur
Bence var.

İnsanlar acayip sarmış durumda online alışverişe.

Tabii trendyol ve n11 çok kullanışlı da Amazonu test eden bırakmaz kolay kolay.

Mesela Ekimde bluetooth kulaklık aldım, şu an iade etsem alıyorlar, adam resmen al kullan beğenmezsen geri ver diyor.

Zamanla müşteri memnuniyeti artacak ve insanlar yöneltecek zaten birbirini. Özellikle elektronik ürünlerde öncelik tercih Amazon oluyor benim gözlemim.
 
Bence var.

İnsanlar acayip sarmış durumda online alışverişe.

Tabii trendyol ve n11 çok kullanışlı da Amazonu test eden bırakmaz kolay kolay.

Mesela Ekimde bluetooth kulaklık aldım, şu an iade etsem alıyorlar, adam resmen al kullan beğenmezsen geri ver diyor.

Zamanla müşteri memnuniyeti artacak ve insanlar yöneltecek zaten birbirini. Özellikle elektronik ürünlerde öncelik tercih Amazon oluyor benim gözlemim.

Ben de baya beğeniyorum amazonu. Bir şey alacaksam ilk baktığım yer amazon oluyor. Tee Amazon.de tr'ye satış yapmaya başladığından beri ordan almaya çalışıyorum. Keşke Tr pazarına tam manada girseler de n11 trendyol hb dan kurtarsalar milleti. Ben onu istiyorum ondan eleştiriyorum

Bu arada ben de gecen bluetooth kulaklık aldım. 24 saati geçmeden geldi Mükemmel bir olay
 
Ben de baya beğeniyorum amazonu. Bir şey alacaksam ilk baktığım yer amazon oluyor. Tee Amazon.de tr'ye satış yapmaya başladığından beri ordan almaya çalışıyorum. Keşke Tr pazarına tam manada girseler de n11 trendyol hb dan kurtarsalar milleti. Ben onu istiyorum ondan eleştiriyorum

Bu arada ben de gecen bluetooth kulaklık aldım. 24 saati geçmeden geldi Mükemmel bir olay
Ben ilk telefon almıştım 2 sene önce. Satıcı Amazondu. Samsung Türkiye 5500e satarken 4000e almıştım.

O günden bu güne iade ve satış politikalarını geliştirdiler ki zamanla daha da geliştireceklerdir.

Ben geleceklerini müspet görüyorum.

Sadece şu iade politikasını suistimal edenler yüzünden bir yerde bezebilirler.
 
Ben ilk telefon almıştım 2 sene önce. Satıcı Amazondu. Samsung Türkiye 5500e satarken 4000e almıştım.

O günden bu güne iade ve satış politikalarını geliştirdiler ki zamanla daha da geliştireceklerdir.

Ben geleceklerini müspet görüyorum.

Sadece şu iade politikasını suistimal edenler yüzünden bir yerde bezebilirler.

Bence senin de söylediğin gibi bir kriter vardır bu olay için. Herkese yapacaklarını sanmıyorum.
 
Bir kac ay önce gardirop satin aldim, sistemde gelecegi yazan günde geldi. Kargo sirketi eve gelmeden önce yola ciktik diye de haber verdi telefonla. Ayni ürünü veya onun benzerini XXXLutz ve Segmüller gibi Almanya'nin önde gelen mobilya magazalarindan da alabiliyorsun ama 7-8 haftadan önce getirmiyorlar, hem getirdikleri ürünlerde mutlaka bir parcasi defolu oluyor. Ücretsiz kargoyu mumla ariyorsun üstelik.
 
Ben geçen bahar şu 4 gün kısıtlama olduğu zaman ilk gün şarj cihazı sipariş verdim. Öğlen markette şarj cihazı satıldığını görünce siparişi iptal ettim. Tedarikçi firma. İptal gerçekleşmedi.

Tabi yasak bitince ürünü kargo yaptılar yola çıktı. Aradım iptal istememe rağmen ürünü yolladılar dedim. Kadın size döneceğim dedi. Ertesi gün aradı. Ücretinizi iade ediyoruz. Ürün size gelirse göndermenize gerek yok dedi. Bir saat içinde parayı iade ettiler. Ürün ulaşmadı.
 
Ben geçen bahar şu 4 gün kısıtlama olduğu zaman ilk gün şarj cihazı sipariş verdim. Öğlen markette şarj cihazı satıldığını görünce siparişi iptal ettim. Tedarikçi firma. İptal gerçekleşmedi.

Tabi yasak bitince ürünü kargo yaptılar yola çıktı. Aradım iptal istememe rağmen ürünü yolladılar dedim. Kadın size döneceğim dedi. Ertesi gün aradı. Ücretinizi iade ediyoruz. Ürün size gelirse göndermenize gerek yok dedi. Bir saat içinde parayı iade ettiler. Ürün ulaşmadı.

Ürün ulaşmıştır ama sana değil :)
 
Web sitesi de mobil app leri de trdeki son kullanici icin cok karmasik.
Universitedeyken hep tartisirdik User experience i nasil bu kadar geri plana atarlar diye. 2 sene de hala bir sey degismemis.

En basitinden alisveris yapmadan kart ekleme olayi bile trde yanlis. Siparis vermeden kimse kartini girmez sisteme akil edemiyorlar mi acaba yav tuhaf cidden


amazon'un berbat arayüzü - gündem - ekşi sözlük (eksisozluk.com)

:crushed:

ekşide üyeliğim yoktur
 
Hem Amazon Türkiye hem usa hem de japonya kullanıcısı olarak düzenli alışveriş yaptığım muazzam bir firma ama get sistemi olsa daha güvenilir olacak


GSCimbom Forum kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Yüzümüzü güldüren alışveriş sitesi. Gönül rahatlığıyla alışverişinizi yapabilirsiniz. Tuzla da sanırım depoları. Elektronik aletlerde kendinin satıcısı olduğu ürünlerde indirim gözden kaçmıyor. Ort 3 binlik cihazlarda 200 250 indirimli. Diğer sitelere göre.

Hepsiburada da hepsijet ile başka bi boyuta geldi. Perşembe öğleden sonra verdiğim sipariş cuma öğleden sonra yaşadığım ilceye geldi. Kuryeyle anlasmazligimiz sonucu bugün teslim alabildim ama. Suç bendeydi biraz.

GSCimbom Mobile App
 
Yüzümüzü güldüren alışveriş sitesi. Gönül rahatlığıyla alışverişinizi yapabilirsiniz. Tuzla da sanırım depoları. Elektronik aletlerde kendinin satıcısı olduğu ürünlerde indirim gözden kaçmıyor. Ort 3 binlik cihazlarda 200 250 indirimli. Diğer sitelere göre.

Hepsiburada da hepsijet ile başka bi boyuta geldi. Perşembe öğleden sonra verdiğim sipariş cuma öğleden sonra yaşadığım ilceye geldi. Kuryeyle anlasmazligimiz sonucu bugün teslim alabildim ama. Suç bendeydi biraz.

GSCimbom Mobile App
Hepsijeti en iyi @Uğur Bulut bilir
 
Üst Alt