Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Başakşehir şampiyon olursa devrimdir"

Alper Yılmazlar

Moderator
Yönetici
Moderatör
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
35,625
Tepkime Puanı
3,735
Puanları
478
Yaş
28
Zaten bu sene başakşehir şampiyon olsun diye kıçlarını patlattılar. Biz boşuna zorluyoruz.
Puan puana getirelim yinede son haftalar bizi indirirler.

Geçtiğimiz senelerde böyle değildi. Bu sene bariz hükümet istiyor bu işi. Fenerbahçe'de küme düşme eşiğinde olduğu için biz el atalım bu lige dediler. Bu kadar şerefsizliğin döndüğü başka bir ülke göremezsin.
 

Erman Türker

The North Remembers
Teknik Ekip
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
24,644
Tepkime Puanı
4,595
Puanları
393
Yaş
36
Konum
MK'nın olmadığı bir yer
Herşeyi o örgüte bağlamak ne kolay demi aslında ülkede.

Feneri nasıl hangi mantıkla ele geçirecektir bu şike operasyonu yahu?

Ne işi olur fetonun bu kulüp ile?

Varsa hesaplama operasyonu rte - aziz - Rusya silah ihalesine bir göz dikelim herşeyden önce.

rte veya yandaşları bir kere çıkıp savunmadı azizi ki feneri savunması işler ciddiye girince bir el atayım dedi işte.

Bu ülkede darbe oldu ki fetonun yaktığı dahil bir daha çok delil mevcut yada başkaların bu örgütü temizleme amaçlı yürürlüğe soktuğumu?

Rte feto ürünü olduğunu unutmamak gerekir ki güç sarhoşu olmuş kişilerden herşey beklenir.
Senin Türkçe yine kaymış Hacı ;D
 

Mahir Koç

Malı Arap Faik'ten alıyorduk
GalataSarayı Efendileri
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
16,289
Tepkime Puanı
11,271
Puanları
298
Konum
Kenetlen! Başka Galatasaray Yok!
==Aynştayn mode on==

Arkadaşlar Demirören, Erdoğan'ın en büyük dostlarından biri değil mi? İddaa'yı Demirören almadı mı? Erdoğan şu an gücüyle Başakşehir'i şampiyon yapacağını ima edip herkesi iddaa'da Başakşehir'e para yatırmaya teşvik ediyor olmasın? Bence olabilir. Neden olmasın!

== Aynştayn mode off==
 

Berat Ulucan

Moderatör
Yönetici
Moderatör
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
12,958
Tepkime Puanı
1,842
Puanları
358
Konum
Uru Adania
Boşuna demiyoruz Hükümetspor diye.​
Ve "devrim" sözünün böyle adi bir oluşumla ve desteklendikleri bir yarış içerisinde kullanılması da üzücü.
 

Taner Odabaş

Tecrübeli Üye
Katılım
18 Ağu 2017
Mesajlar
3,776
Tepkime Puanı
1,385
Puanları
173
Zaten kadıköy’de senelerdir hüsrana uğruyoruz bu sene ordan çıkmak daha zor orda fişimizi çekmek için her şeyi yapacaklardır. fener top oynadığından değil tüm film fırıldağı 90 dakikada göstereceklerdir


iPhone cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 

Burak Yildirim

Tecrübeli Üye
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
4,253
Tepkime Puanı
636
Puanları
263
Yaş
29
zamaninda Bursa ile Sivasi da öyle kolladi mi? Kendisi okadar konustu mu o dönem?
 

Cem Kaya

10 Numara!
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
10,921
Tepkime Puanı
1,732
Puanları
358
Saray’ın maliyeti de düşüktür buna göre.
Bunlardan nefret edenler bizim için ama bir şanstır. Yoksa neredeyse bütün kulüpler ve futbolcular bunların şampiyon olmasını isterdi.
 

Sarper Yıldırım

Baba Gündüz
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
36,678
Tepkime Puanı
3,710
Puanları
478
Yaş
32
Bu ülkede şike, rüşvet ve yolsuzluk olduğundan zerre şüphem yok. Ortaya dökülen kanıt ve iddiaların bir çoğu da doğru. Lakin o malum örgüt şikeyi ve rüşveti yani kirli çamaşırları hak, hukuk, adalet yerini bulsun diye değil, kendi hesapları için ortaya döktü. Kendilerince bir hesapları vardı lakin bu Fb'yi ele geçirmek midir yoksa başka bir şey midir o kadarını bilemem. Hesaplarının hiçbiri de tutmadı gibi görünüyor. Ha fetönün siyasi ayağına dokunamıyorlar nedense! Belki de tutmuştur bilemiyorum.

Diğer tartışma konusuna da cevap verecek olursam; Stadyum açılışından beri siyasi irade tarafından önümüze koyulan engeller malum. O ıslıklanma hiçbir zaman unutulmayacak ve bunun kini devam edecek. Hala daha devam ediyor zaten. Hele hele şu son yaşananları da göz önüne aldığımızda benim gözümde muhalif bir şikebahçeli bile malum partili bir sözde Galatasaraylı'dan çok daha omurgalıdır. (Ümmet sevdalısı Sarper kardeşim hariç)
İltifatların beni mutlu ediyor ama diğer Cumhur İttifakı'na gönül veren kardeşlerimize de aynı yaklaşımı göstermeni dilerim.

Uğur Dündar'ı sever misin bu arada?
 

Mehmet Kara

Parçalı Üye
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
1,365
Tepkime Puanı
252
Puanları
193
reis Galatasaray'ı karşısına aldığının farkında mı acaba?
 

Erman Türker

The North Remembers
Teknik Ekip
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
24,644
Tepkime Puanı
4,595
Puanları
393
Yaş
36
Konum
MK'nın olmadığı bir yer
Üst Alt