Nurettin Kantarelli - Sayfa 3 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Nurettin Kantarelli


Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Arkadaş Bursa'ya mağaza açtın ama nereye gittin açtın,, Bursa'da o kadar GS taraftarı varken sen kimseye danışmadan etmeden gidipte FSM bulvarına mağaza açtın,, Bu yaptığınız iş mi,, Bursada Bursaspor taraftarı şampiyonluk kutlatmazken senin GS stroreni barındırır mı, Dün kavgalar olaylar bir kişi dayak yedi, dışardan Bursaspor taraftarı tezaruat yaptı,,



Bursa'da en az açabileceğin 7 tane AVM varken sen gittin sokak ortasına Store açtın valla bravo, Eğer Bursa'dan size o aklı veren biri varsa yazık,, eğer siz Bursa'dan bir fikir almayarak oraya store açtıysanız size yazık.



Bursa da Bursaspor taraftar gerçeği vardır, bunu kimse düşünemedi mi acaba okumuş yazmış koca koca adamlarsınız.. İleride daha kötü olaylar olacaktır, Daha tam kimse bilmiyor yerini yurdunu ama yayıldıkça mutlaka Bursaspor taraftarı toplanıp her seferinde olay çıkacaktır.





Alın bu da haberin linki.. https://www.bursasporum.com/haberincele-3635-GS_Store_Bursada_cevik_kuvvetle_acildi
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Yurt dışından sipariş verdim. 3 gün içinde elime ulaştı.. Şoke oldum vallahi
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ne kadar iyi çalışırsa çalışsın şu internet alışverişini çözemediği sürece bir işe yaramayacak. 12 gün önce alışveriş yaptım, bir beyaz forma ve bir atkı aldım. Ama bir sorun sebebiyle kartımdan iki kez çekim yapılmış. Hemen bunu yazdım mesaj bölümünden. 3 gün sonra bazı bilgiler istediler, hepsini yazdım verdim. Ondan sonra ne cevap veren var ne de kartıma iade yapan var.



Yani bunları yaşadıktan sonra ne kadar kaliteli ürün olursa olsun alışveriş yaparken 40 kez düşünür insan. 12 günde insan parayı iade edemez mi yahu ? 133,90 az para da değil. Arayabileceğin bir telefon numarası da yok. Hadi mesajlı sistemin var ona da cevap veren yok. Ki ben art niyet olduğunu düşünüyorum. Normal sıradan bir soru sorunca 1 veya 2 gün cevap geliyor. Para iadesi olunca tık yok. Ki almadığım ürün için alınan bir para. 1 forma ve 1 atkıya 267 lira verdik bu saçma sapan gereksiz, beceriksiz işleyiş yüzünden. sikayetimvar.com'a bakın GSSTORE için yapılan şikayetler Fenerium'un neredeyse 10 katı. Kulüpten soğutuyorlar insanı. Kaç günde para iadesi yapılacak gerçekten merak ediyorum, kartın kesim tarihi geldi neredeyse.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ne kadar iyi çalışırsa çalışsın şu internet alışverişini çözemediği sürece bir işe yaramayacak. 12 gün önce alışveriş yaptım, bir beyaz forma ve bir atkı aldım. Ama bir sorun sebebiyle kartımdan iki kez çekim yapılmış. Hemen bunu yazdım mesaj bölümünden. 3 gün sonra bazı bilgiler istediler, hepsini yazdım verdim. Ondan sonra ne cevap veren var ne de kartıma iade yapan var.



Yani bunları yaşadıktan sonra ne kadar kaliteli ürün olursa olsun alışveriş yaparken 40 kez düşünür insan. 12 günde insan parayı iade edemez mi yahu ? 133,90 az para da değil. Arayabileceğin bir telefon numarası da yok. Hadi mesajlı sistemin var ona da cevap veren yok. Ki ben art niyet olduğunu düşünüyorum. Normal sıradan bir soru sorunca 1 veya 2 gün cevap geliyor. Para iadesi olunca tık yok. Ki almadığım ürün için alınan bir para. 1 forma ve 1 atkıya 267 lira verdik bu saçma sapan gereksiz, beceriksiz işleyiş yüzünden. sikayetimvar.com'a bakın GSSTORE için yapılan şikayetler Fenerium'un neredeyse 10 katı. Kulüpten soğutuyorlar insanı. Kaç günde para iadesi yapılacak gerçekten merak ediyorum, kartın kesim tarihi geldi neredeyse.



twitterin varsa oradan ulas Nurettin Kantarelliye. arada bakiyor oraya
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ne kadar iyi çalışırsa çalışsın şu internet alışverişini çözemediği sürece bir işe yaramayacak. 12 gün önce alışveriş yaptım, bir beyaz forma ve bir atkı aldım. Ama bir sorun sebebiyle kartımdan iki kez çekim yapılmış. Hemen bunu yazdım mesaj bölümünden. 3 gün sonra bazı bilgiler istediler, hepsini yazdım verdim. Ondan sonra ne cevap veren var ne de kartıma iade yapan var.



Yani bunları yaşadıktan sonra ne kadar kaliteli ürün olursa olsun alışveriş yaparken 40 kez düşünür insan. 12 günde insan parayı iade edemez mi yahu ? 133,90 az para da değil. Arayabileceğin bir telefon numarası da yok. Hadi mesajlı sistemin var ona da cevap veren yok. Ki ben art niyet olduğunu düşünüyorum. Normal sıradan bir soru sorunca 1 veya 2 gün cevap geliyor. Para iadesi olunca tık yok. Ki almadığım ürün için alınan bir para. 1 forma ve 1 atkıya 267 lira verdik bu saçma sapan gereksiz, beceriksiz işleyiş yüzünden. sikayetimvar.com'a bakın GSSTORE için yapılan şikayetler Fenerium'un neredeyse 10 katı. Kulüpten soğutuyorlar insanı. Kaç günde para iadesi yapılacak gerçekten merak ediyorum, kartın kesim tarihi geldi neredeyse.



Aynı dönemlerde bende ürün aldım. Bende de ödeme yapılamadı hatası almıştım ama tutar karttan geçilmişti. Biraz uğraştıktan sonra çözüldü sorun ve ürün ancak iki gün önce geldi. İnternet alışverişi sıkıntısı çözülmeli. En azından kapıda ödeme olmalı. Taraftar gerçekten güven duygusunu malesef bazen kaybediyor. Yada Paypal kullanmak en iyisi...
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Hala bir sonuç alamadım, cevap bile vermiyolar. Ulaşabileceğim bir telefon numarası, mail adresi ya da herhangi bir yol bilen varsa bana iletmesini rica ederim. Desteklediğim takım yüzünden hakem heyetine gitmek komediden başka birşey olmaz. O yüzden yardımcı olacak varsa çok memnun olurum.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



"Üç yeni GSSTORE mağazasını yakında açıyoruz. Marmarapark (18/10), Olivium (21/10) ve Elazığ (22/10). Başka noktalarda çalışmalarımız sürüyor"
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sayın Nurettin Kantarelli,

GS Store'lar ile ilgili şikayetlerimi sizlere aktarmak istiyorum.Çorlu ilçesinden GS Store olmadığı için uzun süre internet sitesinden alışveriş yapamaya çalıştım.Sitede görmüş olduğum ürünleri seçip parasını yatırdıktan sonra özellikle seçtiğim ürünün stoklarında olmadığına dair mesajlar almaya başladım.Bu sıkıntılar ile ilgili uzun süren mesaj trafiğinden sonra Ebru isimli bir bayan ile görüştüm ve kendisine yaşanan sıkıntıları anlattım.Üzüldüğüm nokta diğer internet sitelerinden seçtiğim ürün 2-3 gün içinde kargo ile tarafıma teslim edilmesine rağmen klübümüzün bu konuda çağın gerisinde kalmasıdır.En sonunda beni isyan ettirdikleri için uzun süredir internetten alışveriş yapmıyorum.Çünkü büyük klübümüze yakışan bir alışveriş politikası bulunmamaktadır.Sizlerden ricam internetten yapılacak alışverişler ile ilgili bize yakışan bir sistemin kurulmasıdır.Ayrıca niçin Çorlu gibi Trakya'nın merkezinde olan bir ilçede GS Store kurulmuyor?
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sayın Nurettin Kantarelli,

ALİ SAMİ YEN Spor Kompleksi Türk Telekom Arena Stadyumu'ndaki Aslantepe GSStore'u 0 (212) 305 19 13 nolu numaradan yarım saattir arıyorum ve cevap veren yok!!!
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Alışverişi yaptığın anda ilgi kesiliyor.

Aldığım ürün hiç giyinmediğim halde,güneş görmediği halde soluyor. Ama değişim filan yapmıyorlar.



Muhteşem zihniyet,muhteşem STORE (!)
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sayın Nurettin Kantarelli,

GS Store'lar ile ilgili şikayetlerimi sizlere aktarmak istiyorum.Çorlu ilçesinden GS Store olmadığı için uzun süre internet sitesinden alışveriş yapamaya çalıştım.Sitede görmüş olduğum ürünleri seçip parasını yatırdıktan sonra özellikle seçtiğim ürünün stoklarında olmadığına dair mesajlar almaya başladım.Bu sıkıntılar ile ilgili uzun süren mesaj trafiğinden sonra Ebru isimli bir bayan ile görüştüm ve kendisine yaşanan sıkıntıları anlattım.Üzüldüğüm nokta diğer internet sitelerinden seçtiğim ürün 2-3 gün içinde kargo ile tarafıma teslim edilmesine rağmen klübümüzün bu konuda çağın gerisinde kalmasıdır.En sonunda beni isyan ettirdikleri için uzun süredir internetten alışveriş yapmıyorum.Çünkü büyük klübümüze yakışan bir alışveriş politikası bulunmamaktadır.Sizlerden ricam internetten yapılacak alışverişler ile ilgili bize yakışan bir sistemin kurulmasıdır.Ayrıca niçin Çorlu gibi Trakya'nın merkezinde olan bir ilçede GS Store kurulmuyor?



Hakan Bey,



Bana lütfen sipariş numaranızı nkantarelli@galatasaray.org adresine yazın. Araştırıp bilgi verilmesini sağlayacağım.



Sevgiler,



N. Kantarelli
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sevgili Arkadaşlar,



Öncelikle hepinizin yeni yılını kutlar, yeni yılın size, ailenize, yakınlarınıza ve dostlarınıza sağlık, mutluluk ve başarılar getirmesini dilerim. Her şey daima gönlünüzce olsun.



Galatasaray ile ilgil belli başlı forumların hepsine üyeyim ve hemen her gece forumları ve twitter mesajlarını okurum. Twitterde hemen herkese haftada bir veya iki defa yanıt vermeye çalışıyorum. Forumlarda daha ziyade arada sırada yazma imkanım oluyor. Zaman yetersizliği ancak bu kadarına izin veriyor. Beni anlayışla karşıldığınızı umarım.



Zaman zaman forumlarda yetersiz stok bulundurmamız ile ilgili eleştiriler alıyorum. Son bir yılda ürün çeşitliliği ve fiyatlar konusunda oldukça yol aldığımızı düşünüyorum. Gelen tepkilerde bunu net olarak görmekteyim. Ancak pek çok arkadaşımız istedikleri ürünü zamanında bulamamaktan şikayetçi. Dikkat edilirse genel olarak hiç bulamamak değil, geç geldiği daha çok şikayet konusu. Bunun nedeni, göreve geldiğimde, geçmiş yıllardan kalma bir stok sorunu ile karşılaşmış olmam üzerine, politikamızı hızlı üretim, minimum stok olarak değiştirmemde yatıyor. Dikkat ederseniz eski ürünleri hala limango gibi kampanyalar ile eritmeye çalışmaktayız. Bir daha aynı sorunların yaşanmaması için, üretim adetlerini optimum seviyelerde belirleyip, stok eksikliklerini ilave üretimler ile olabildiğince hızlı bir şekilde tamamlamaya çalışmaktayız.



GSSTORE'un mali kaynakları hepimizin ve ben bu kaynakları en doğru şekilde değerlendirmek üzere sizler adına bu göreve atandım. Sorumluluğumun bilinci ile kaynaklarımızı israf etmeden kulübümüze en çok katkıyı yapabilmek üzere ekibimle elden gelen tüm gayreti gösteriyoruz. Bu gayretler sonucunda, sizlerin destek ve güveni ile 2012 yılında, GSSTORE tarihinde her türlü rekorları kırdık ve uzun zamandır özlenen ciro ve karlılık seviyelerine ulaştık. Rakamların bir bölümü Divan Kurulunda Sn. Sedat Doğan tarafından açıklandı. Yakında KAP'ta da bu rakamları kuruşu kuruşuna göreceksiniz.



Zaman zaman ürünlerle ilgili olarak da eleştirileriniz oluyor. Ürünlerin herkes tarafından aynı beğeniyle karşılanması olanaksız. Çünkü Galatasaray Türkiye'dir. Her kesimden, her sosyal statü grubundan, her yaş ve gelir grubundan, ülkemizin tüm bölgelerinde en geniş taraftar desteğine sahip olan bir kulübüz. Burada son sözü siz taraftarlar ve sonuçlar söyleyecektir. Ama hep birlikte daimi bir öğrenme ve kendimizi yenileme sürecinde olacağımız kuşkusuz bir gerçek.



2012 Yılında 18 yeni mağaza açılmıştır. Bunların arasında Bakü, Bağdat Caddesi ve Sabiha Gökçen Havaalanı gibi stratejik önemi olan yerler de bulunmaktadır. Mevcut mağazalarda ve online satışlarda bir önceki yıla oranla % 300'lere % 500'lere varan performans artışları elde edilmiştir. Bunların yaptıklarımız ve yapmaya çalıştıklarımız konusunda güzel işaretler olduğunu düşünüyorum.



Yılın bu son gününde, desteğinizle 2013'de çok daha başarılı sonuçlar elde edeceğimize olan inancımı vurgulamak isterim.



Hepinize çok teşekkürler.



Sevgiler,



N. Kantarelli
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



---



Sizin aracılığınızla tüm Galatasaray Camiasının Yeni Yılını kutluyor, 2013 yılının hayırlara ve başarılara vesile olmasını diliyorum.



Saygılarımla... :tiphat:
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin bey yeni yilinizi kutlar ve basarilarinizin devamini dilerim. Eskiden GSstore'a girdigimde forma haricinde alacak bir sey bulamazdim, siz basa gectiginizden beri gercektende cesitlilik ve kalite olarak store`a cag atlattiniz. Hersey icin cok tesekkür ederim.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Bilmiyorum bu mantıklı bir soru mu ama yıllardır merak ettiğim bir soru var.Eskişehir'e store açmayı planlıyor mu kulübümüz ? :confused:
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sayın Nurettin Kantarelli ,



Geçen hafta GSStore.org'dan satın aldığım ürünlerin ödemesi teknik bir problem nedeniyle yapılamadı gözüküyordu. Ancak para kredi kartımdan çekilmişti. Konuyla ilgili ticket açtım ancak size mail gönderene kadar herhangi bir cevap alamamıştım (mailimi okuduğunuzu varsayıyorum). Kredi kartı bilgilerimi gelen mesaja cevaben gönderdim fakat yine günlerdir beklemekteyim. İnternet sitesindeki hizmet sizin profesyonellik anlayışınıza uymayacak amatörlükte hareket ediyor.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Kendisine sadece 1 mail attım ve Konya'ya gsstore açtı
 
Üst Alt