Nurettin Kantarelli - Sayfa 4 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Nurettin Kantarelli


Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin bey çok iyi çalışıyorsunuz maşALLAH başarılarınızın devamını diliyorum :bid: :tiphat:
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin Bey iyi çalışıyor olabilir ama ben uğradığım mağduriyetten sonra Gs Store'dan alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Mağazamız hem lekeli ürün satıyor, hem üstümde dahi denemeden geri iade ettiğim ürünü incelemede 3 ay bekletiyor, bunun sonucunda ise hatayı kullanıcıya yükleyip değişimi kabul etmiyor. Bu süre zarfı içinde bir kere dahi bilgilendirilmemem ise işin en kötü yanı. Müşterinin aynı zamanda taraftar olduğunun unutulması gerçekten çok acı.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin Bey iyi çalışıyor olabilir ama ben uğradığım mağduriyetten sonra Gs Store'dan alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Mağazamız hem lekeli ürün satıyor, hem üstümde dahi denemeden geri iade ettiğim ürünü incelemede 3 ay bekletiyor, bunun sonucunda ise hatayı kullanıcıya yükleyip değişimi kabul etmiyor. Bu süre zarfı içinde bir kere dahi bilgilendirilmemem ise işin en kötü yanı. Müşterinin aynı zamanda taraftar olduğunun unutulması gerçekten çok acı.



Ben parasını ödediğim ürünleri alamadım henüz. Ortada ödeme bile gözükmüyor. Allah'tan kredi kartı ekstrem var.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ben parasını ödediğim ürünleri alamadım henüz. Ortada ödeme bile gözükmüyor. Allah'tan kredi kartı ekstrem var.



Benimki hafif kaldı bak şimdi. :) Maddiyatı falan çoktan geçtim, taraftarın karşı karşıya kaldığı muameleye harbiden üzülüyorum.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Benimki hafif kaldı bak şimdi. :) Maddiyatı falan çoktan geçtim, taraftarın karşı karşıya kaldığı muameleye harbiden üzülüyorum.



Aynen. Cevap bile vermiyorlar o kadar ticket açtım. En son çare Nurettin Kantarelli'ye mail attım. Bakalım geri dönüş olacak mı.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Her türlü sorunla Nurettin beyin ilgilenmek zorunda kalması geçmişte Store'ların ne halde olduğunu da gözler önüne seriyor sanırım. Özellikle stok kontrolü içler acısı durumda.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



hoş değil bunlar umarım kısa sürede çözülür günümüzde sanal alışveriş çok önemli o yüzden çok kaliteli olmalı hizmet ne demek ödeme yapıpta ürürün gelmemesi üstelik teknik destekten cevap gelmemesi umarım kısa sürede çözülür
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin Bey'e mail attıktan sonra yine ticketa cevap geldi. Ama cevap trajikomik:



Bilgileriniz ilgili departmanlara aktarılmıştır. Gerekli işlemler sağlandıktan sonra tarafınıza bilgisi verilecektir.



Ödemeyi yaptıktan 11 gün sonra gelen mesaja bakın. Daha ilgileneceklermiş. 2 hafta da onu beklerim en az, sonra 1 hafta kargo falan gider böyle. 20 gün sonra zaten Bursa'ya dönüyorum, bileydim ordan alırdım.



Alışveriş sırasında müdürle mi muhattap olunur çalışanla mı? Çalışanlar cevap dahi vermiyor, müdüre ulaşınca ancak cevap alabiliyorum. Çok enteresan.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ertuğrul, ben konunun çözüleceğine eminim.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin Bey iyi çalışıyor olabilir ama ben uğradığım mağduriyetten sonra Gs Store'dan alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Mağazamız hem lekeli ürün satıyor, hem üstümde dahi denemeden geri iade ettiğim ürünü incelemede 3 ay bekletiyor, bunun sonucunda ise hatayı kullanıcıya yükleyip değişimi kabul etmiyor. Bu süre zarfı içinde bir kere dahi bilgilendirilmemem ise işin en kötü yanı. Müşterinin aynı zamanda taraftar olduğunun unutulması gerçekten çok acı.



Sevgili Oray,



Bu konudan şu an haberdar oldum. Konu hangi mağazamızda ve ne zaman oldu? İster buradan istersen nkantarelli@galatasaray.org mail adresime detayları yazabilir misin? Hem konuyu çözelim, hem de tekrarlanmaması için önlem alalım.



Sevgiler,



N. Kantarelli
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sevgili Oray,



Bu konudan şu an haberdar oldum. Konu hangi mağazamızda ve ne zaman oldu? İster buradan istersen nkantarelli@galatasaray.org mail adresime detayları yazabilir misin? Hem konuyu çözelim, hem de tekrarlanmaması için önlem alalım.



Sevgiler,



N. Kantarelli



Vallaha Nurettin bey GSSTORE.org'un verdigi hizmet hizmet degil.. Twitterden bi kac kez yazdim.. Urunlerin yurt disina Kargo ucreti 120 TL.. Saka gibi..



size sunu tavsiye ediyorum.. Ankaragsstore.com ile fikir alis verisinde bulunun, onlar bu isleri nasil yapiyor vs..

Adamlar .org ile biten sayfadan daha temiz calisiyor + yurt disi kargo ucretleri cuzzi rakamlar.. Ayip yani 120 TL, twitterden bu soruna bakacam demistiniz TAM 1 sene once ama malesef hicbi yenileme yok bu kargo ucretleri ile ilgili..
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ha gecen benim dunyaya gelecek olan ufakliga hastane cikisi, kendime eldiven, bere, cocuga tulum felan gibi seyler alacaktim.. 120 tl lik kargo bedelini gorunce tekrar vazgectim..
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin Bey'e mail attıktan sonra yine ticketa cevap geldi. Ama cevap trajikomik:







Ödemeyi yaptıktan 11 gün sonra gelen mesaja bakın. Daha ilgileneceklermiş. 2 hafta da onu beklerim en az, sonra 1 hafta kargo falan gider böyle. 20 gün sonra zaten Bursa'ya dönüyorum, bileydim ordan alırdım.



Alışveriş sırasında müdürle mi muhattap olunur çalışanla mı? Çalışanlar cevap dahi vermiyor, müdüre ulaşınca ancak cevap alabiliyorum. Çok enteresan.



Ertuğrul Bey,



Banka ile olan bağlantımızda uğraşıp çözemediğimiz bir sorun var. Taraftar kredi kartı ödemesi yapmasına rağmen online olarak bize ulaşması gereken bu bilgi tam olarak bize yansımıyor. Hatta bu nedenle taraftarımızca mükerrer ödemeler yapılmış da olabiliyor. Son zamanlarda, toplamda % 3 - % 4 oranında yaşadığımız bu durum, kimin başına gelirse elbette hiç hoş değil. Hem banka tarafında hem de bizim tarafımızda sorunu çözmek üzere uğraşıyoruz.



Sizin özelinize gelince, konu bana 27 Aralık'ta attığınız mailden beri takibimde. Son olarak, sizden alınan ödeme detay bilgileri banka'ya iletilmiş ve yanıt bekleniyordu, cuma günü itibariyle. Pazartesi günü durumu tekrar kontrol edip size bilgi veririm.



Sevgiler,



N. Kantarelli
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Nurettin bey gelmişken transfer listesini yazarmısınız:ayatollah:
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Ertuğrul Bey,



Banka ile olan bağlantımızda uğraşıp çözemediğimiz bir sorun var. Taraftar kredi kartı ödemesi yapmasına rağmen online olarak bize ulaşması gereken bu bilgi tam olarak bize yansımıyor. Hatta bu nedenle taraftarımızca mükerrer ödemeler yapılmış da olabiliyor. Son zamanlarda, toplamda % 3 - % 4 oranında yaşadığımız bu durum, kimin başına gelirse elbette hiç hoş değil. Hem banka tarafında hem de bizim tarafımızda sorunu çözmek üzere uğraşıyoruz.



Sizin özelinize gelince, konu bana 27 Aralık'ta attığınız mailden beri takibimde. Son olarak, sizden alınan ödeme detay bilgileri banka'ya iletilmiş ve yanıt bekleniyordu, cuma günü itibariyle. Pazartesi günü durumu tekrar kontrol edip size bilgi veririm.



Sevgiler,



N. Kantarelli



Nurettin Bey,



İlginize teşekkür ediyorum. Konudaki sitemim size değil, siz elinizden geleni fazlasıyla yapıyorsunuz. Ama alt birimlerde çalışanların ben size ulaşmadan önce mesajı görüp bana haber vermeleri gerektiğini düşünüyorum. En azından bilgilendirme mesajlarını gönderebilirlerdi. Tekrar teşekkürler ilginize, beklemedeyim.
 
Gsstore.org sitemizi yenilemeyi dusunmuyormusunuz Nurettin bey. Tasarim olarak degilde altyapi olarak biraz eski kaldi sanki. Online hizmetin daha hizli ve islevsel olmasi icin eleman sayisi da artirilabilir. Beni en sinir eden gsstore.org da siparis siparis sayfasinin detaysizligi. Altyapisi mutlaka degismeli ilk acildigi haliyle duruyor.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Habib Arslan üyemize kesinlikle katılıyorum!





  1. GS Store.org websitemizden bir ürün septemize atmak istediğimizde üye giriş gerekiyor.

    "Bu ürünü sepetinize eklemek ve alışverişe devam edebilmeniz için üye girişi yapmanız gerekmektedir."

    Ben senelerdir başka şirketlere "online store" siteleri hazırlarım. Benim bildiğim sipariş-ödeme aşamasına geldiğinde üye girişi gerekir.
  2. Yurt dışına PayPal ödemeleri kısıtlı olduğunu ögrendim. "Bu ülke için Paypal kullanılmıyor" diye mesaj geliyordu. Halen aynı mı bilmiyorum. Avrupanın her ülkesinden PayPal ödeme imkanı sağlanması gerektiğıni düşünüyorum.
  3. Yurt dışına kargo ücretleri 60 TL. Şaka gibi... Bir kere, ağırlığına göre kargo ücretleri oluşturulması gerektiğini düşünüyorum. Örneğin bir bileklik (9 TL) siparış vermek için 69 TL ödemek zorunda kalıyoruz.
  4. Bazi menu-katogoriler a-z şekil sıralanması gerektiğini düşünuyorum.
  5. 2013 yılına girdik. Mobil üzeri sipariş verme imkanı olması gerektiğini düşünüyorum.
  6. SSS sayfası yenilenmesi gerekiyor. Biraz düzenlenmesi gerekiyor.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Sevgili Oray,



Bu konudan şu an haberdar oldum. Konu hangi mağazamızda ve ne zaman oldu? İster buradan istersen nkantarelli@galatasaray.org mail adresime detayları yazabilir misin? Hem konuyu çözelim, hem de tekrarlanmaması için önlem alalım.



Sevgiler,



N. Kantarelli



Yolladım Nurettin Bey. Bunlarla sizin uğraşıyor olmanıza üzülüyorum gerçekten, ilginiz için teşekkürler.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Helal olsun Nurettin beye, her yere ugrasmaya calisiyor.
 
Cevap: Nurettin Kantarelli | Mağazacılık ve Perakendecilik AŞ. Genel Müdürü



Şuna bakar mısın, maillerle ilgili yerler ilgilenmiyor, taaa kurumun en başındaki adam bişeyler yapmaya çalışıyor. Nurettin bey bence sizin bu yapıyı sağlıklı oturtabilmeniz için önce bayağı bi kelle alıp, işine ciddiyetle yaklaşmayan tüm çalışanları göndermeniz lazım. Görüldüğü üzere lakayt bir ortam var. Ama sizin bunun da üstesinden geleceğinize inancım tam.
 
Üst Alt